خبرگزاری کار ایران

حمید اسدی «معاون قضایی، اجرای احکام و امور مجلس» سازمان زندان‌ها شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۶۴۷۴

حمید اسدی ازسوی رئیس سازمان زندان‌ها به عنوان «معاون قضایی، اجرای احکام و امور مجلس» این سازمان معرفی شد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان زندان‌های و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، غلامعلی محمدی رئیس سازمان زندان‌ها طی حکمی حمید اسدی را به عنوان «معاون قضایی، اجرای احکام و امور مجلس» این نهاد منصوب کرد.

در متن حکم رئیس سازمان زندان‌ها آمده است:

جناب آقای حمید اسدی سمسانی، با سلام و تحیت. نظر به تعهد، تجارب و سوابق ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به سمت "معاون قضایی، اجرای احکام و امور مجلس سازمان" منصوب می‌شوید.

ضرورت ارتباط نزدیک و تنگاتنگ سازمان زندان‌ها با دستگاه قضایی کشور به منظور حسن اجرای ضوابط و مقررات حقوقی و قضایی، اهمیت برنامه‌ریزی دقیق و جامع و همچنین سیاست‌های سازمانی در جهت کاهش جمعیت کیفری زندانها در حدود شرح وظایف و اختیارات مصوب را بیش از پیش نمایان می‌سازد.

انتظار می‌رود با بهره‌گیری از ظرفیت‌های قانونی موجود و عنداللزوم اصلاح آنها، با تعامل، همکاری و هماهنگی معاونین و مدیران سازمان نسبت به تحقق و اجرای سیاست‌های ابلاغی مصوب ریاست محترم قوه قضاییه اقدام لازم معمول و در جهت اهداف عالیه نظام زندانیانی بر مبنای آموزه‌های دینی و روش‌های علمی در دوره تحول و تعالی در راستای سند تحول قضایی در کسب حداکثر بهره‌وری و نهادینه شدن روش‌های نوین علمی، شاهد شکوفایی هرچه بیشتر نظام زندانیانی اسلامی باشیم.

موفقیت روز افزون جنابعالی را در این مسئولیت خطیر و خدمت هرچه بیشتر به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت رهبری ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) از خداوند سبحان مسئلت دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز