خبرگزاری کار ایران

کشف قاچاق کالا توسط پلیس راه آهن آذربایجان

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۶۰۴۱

فرمانده پلیس راه آهن پلیس پیشگیری فراجا از کشف کالای قاچاق به ارزش بیش از ۶ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار «حشمت اله ملکی» در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای تشدید اقدامات کنترلی و مقابله با قاچاق کالا در سطح حوزه استحفاظی، کارکنان پلیس راه آهن آذربایجان حین کنترل و رصد محموله‌های پستی ارسالی از طریق انبار توشه راه آهن تبریز به مقصد تهران به یک محموله مشکوک می‌شوند.

وی ادامه داد: با انجام هماهنگی‌های لازم محموله موصوف که فاقد هر گونه مدارک مثبته بود با حضور نمایندگان مربوطه بازگشایی و ۳ هزارو ۹۷۷ قلم انواع شکلات خارجی و۴ هزارو ۲۲۰ قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی و ثوب البسه کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند تأکید کرد: با بررسی‌های صورت گرفته صاحبان کالا شناسایی و با توجه به‌عدم ارائه مدارک گمرکی این محموله توقیف شد.

فرمانده پلیس راه آهن با اشاره به اینکه در اجرای دستور قضائی محموله مورد اشاره تحویل پلیس امنیت اقتصادی استان آذربایجان شرقی شد، خاطرنشان کرد: قاچاق کالا پدیده‌ای است که از جهات گوناگون، حیات سالم اقتصادی و فرهنگی یک جامعه را تهدید می‌کند از این رو پلیس راه آهن در راستای تحقق شعار سال ۱۴۰۱ و کمک به اقتصاد کشور با اخلال گران نظم و امنیت اقتصادی که صنعت ریلی را برای دستیابی به مقاصد شوم خود انتخاب می‌کنند مقابله خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز