خبرگزاری کار ایران

کولیوند:

هلال‌احمر آماده خدمت‌رسانی به زائران در اربعین حسینی است

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۵۹۶۹

رئیس جمعیت هلال‌احمر با اشاره به اینکه این جمعیت در حال ارتقای سطح توان امدادرسانی به شهروندان است، از آمادگی برای خدمت‌رسانی به زائران در ایام اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر؛ پیرحسین کولیوند در جلسه شورای مدیران جمعیت هلال احمر گفت: امدادگران، داوطلبان و کارکنان جمعیت هلال احمر در روزهای اخیر در خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان و عزاداران حسینی سنگ تمام گذاشتند و با تمام توان به یاری مردم شتافتند.

وی افزود: این گونه نیست که به این میزان خدمت‌رسانی رضایت داشته باشیم و با سنجش و تحقیق در خصوص نقاط ضعف، به سمت ارتقای ارائه خدمات به شهروندان گام برخواهیم داشت.

رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به این که هلالاحمر برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین به حالت آماده باش درآمده است، گفت: جمعیت هلال احمر در تمام طول مسیر پیاده روی اربعین حاضر خواهد بود و در مرزهای شرقی برای زائران ورودی به کشور و در مرزهای غربی برای زائران عازم عتبات حاضر خواهیم بود تا ترددها و سلامت زائران کنترل شود و مراسم به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

کولیوند با گرامیداشت یاد شهدای دفاع مقدس اظهار کرد: در آستانه سالروز بازگشت اسرای دفاع مقدس به کشور هستیم که هلال احمر در این عرصه نیز خوش درخشید و توانست در عرصه بازپیوند، مفقودین و بازگشت اسرا به بهترین شکل عمل کند.

وی افزود: تربیت ۵ هزار تیم واکنش سریع از اولویت‌های جمعیت هلال احمر است و باید به این سمت حرکت کرد تا پوشش سراسری در کشور ایجاد و در هر نقطه کشور تیم‌های واکنش سریع مستقر شوند. آموزش اصل اساسی جمعیت هلال احمر است و تلاش می‌شود تا آموزش‌های ارزشمندی به داوطلبان و جوانان جمعیت هلال احمر ارائه شود.

کولیوند تصریح کرد: امروز ارتقای کمی و کیفی امدادرسانی اصلی اساسی است. هلال احمر در روزهای اخیر در ۲۶ نقطه کشور درگیر سیلاب شد و با تلاش‌های صورت گرفته میزان رضایتمندی از عملکرد هلال احمر بسیار زیاد بود و باید در راستای ارتقای آن تلاش بیشتر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز