خبرگزاری کار ایران

مدیرکل جدید ثبت احوال استان گیلان منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۵۳۹۳

با حکم دکتر هاشم کارگر، معاون وزیر و رئیس سازمان ثبت احوال کشور امیر حسن زاد، مدیرکل ثبت احوال استان گیلان شد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی سازمان ثبت احوال کشور، با حکم هاشم کارگر معاون وزیر کشور و رئیس سازمان ثبت احوال، امیر حسن زاد، مدیرکل ثبت احوال استان گیلان شد.

متن حکم مدیر کل جدید ثبت احوال استان گیلان بدین شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم 

سلام علیکم

نظر به مراتب تعهد و تجارب جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان "مدیرکل ثبت احوال استان گیلان" منصوب می گردید. 

انتظار دارد با سرلوحه قراردادن رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و در راستای اهداف، سیاست‌ها و برنامه‌های راهبردی سازمان ضمن بهره‌گیری از منابع و توان سازمانی، فناوریهای نوین و مشارکت بین بخشی زمینه تحقق اهداف سازمان را فراهم نموده و در جهت ثبت رویدادهای حیاتی در مهلت قانونی، افزایش ضریب ایمنی اسناد هویتی، بازنگری در فرایندهای مورد عمل به منظور بهبود مستمرآنها و مکانیزه نمودن فرایندها، اهتمام به توسعه دولت الکترونیک با استفاده از فناوری‌های نوین و ارائه خدمات الکترونیک به متقاضیان ، ایجاد تمهیدات لازم به منظور پیاده سازی قابلیتهای کارت هوشمند ملی، توجه به امورمعیشتی کارکنان وارتباط مطلوب باآنان، تلاش در جهت ارتقاء جایگاه سازمانی درجامعه، اطلاع رسانی موثر و کارآمد به منظور ارتقاء سطح آگاهی‌های عمومی و انجام سایر وظایف و مسئولیت‌های محوله به طورجدی تلاش وکوشش نمایید.

اهتمام به عدالت محوری، انقلابی‌گری، مردم داری، پاک دستی و فساد ستیزی، قانون مداری و توجه به ارتقاء سلامت اداری و تکریم ارباب رجوع مورد تاکید است.

توفیقات شما را در انجام وظایف و مسئولیت های محوله و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی در ظلّ توجهات حضرت ولیعصر(عج) از خداوند سبحان جل و اعلی مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز