خبرگزاری کار ایران

استاندار تهران:

حمایت قضایی از آمران به معروف و ناهیان از منکر

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۴۶۵۶

استاندار تهران بر لزوم حمایت قضایی از آمران به معروف و ناهیان از منکر تاکید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛  جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران به ریاست حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی فرد امام جمعه تهران و با حضور محسن منصوری استاندار تهران، سید عباس جوهری معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران و دیگر مسئولان برگزار شد.

منصوری با اشاره به دستور جلسات این جلسه اظهار داشت: در ابتدا گزارش عملکرد دستگاه‌های مرتبط با موضوع امر به معروف و نهی از منکر و همچنین اجرای دستورالعمل و قواعد دستگاه‌های اجرایی در این حوزه ارائه و مورد بحث و بررسی قرار گرفت. 

وی با تاکید بر اینکه در حوزه امربه معروف و نهی از منکر باید کار را ابتدا از خود دستگاه‌ها آغاز کنیم، افزود: مصمم هستیم این کار در درون دستگاه‌ها اجرایی شود، بر همین اساس گزارشی از اصلاح فرایندهای داخلی دستگاه‌های اجرایی ارائه شد. 

استاندار تهران عنوان کرد: گزارشی از اماکنی همچون برخی کافه‌ها و رستوران‌ها که در شهر تهران ساختارشکنی می‌کنند، ارائه شد که ارتباط آن‌ها با شبکه های معاند و بیگانه رصد شده و برای ساماندهی آن‌ها به زودی طرحی عملیاتی اجرایی خواهد شد. 

منصوری سپس گفت: مسئله حمایت قضایی از عامران به معروف و ناهیان از منکر نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت تا بتوانیم از عامران به معروف حمایت کنیم و در ماه‌های اخیر نیز موردی وجود نداشته که این حمایت‌ها انجام نشده باشد و اطمینان می‌دهیم حمایت از متولیان این موضوع انجام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز