خبرگزاری کار ایران

استاندار تهران اعلام کرد:

آخرین آمار جانباختگان و مفقودشدگان در پی وقوع سیل در استان تهران

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۱۵۵۷

استاندار تهران آخرین آمار جانباختگان و مفقودشدگان در استان تهران را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «محسن منصوری» استاندار تهران درباره آخرین وضعیت امدادرسانی در فیروزکوه گفت: در شهرستان فیروزکوه و روستای مزداران عملیات امداد و نجات در حال انجام است اما شب گذشته نیز با توجه به بارندگی دوباره سیل ایجاد شد و این سومین سیلی است که در روزهای گذشته در این منطقه اتفاق افتاده است.

وی ادامه داد: دوباره مسیرهای اصلی را باز کردیم و در حال بازگشایی مسیرهای فرعی هستیم.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: براساس اعلام فقط یک نفر در روستای مزداران با هویت شناسایی شده مفقودی است.

منصوری درباره منطقه امامزاده داوود گفت: در امامزاده داوود مراحل امداد ونجات در روزهای پایانی است. فراخوان دادیم به گروه‌های جهادی که وارد خانه‌های مردم شدند و لای‌روبی را انجام دهند.

وی ادامه داد: لیست برآورد خسارات نیز در حال نهایی شدن است تا به دولت اعلام شده و کار بهسازی را انجام دهیم.

استاندار تهران درباره آخرین آمار مفقودشدگان در پی وقوع سیل در استان تهران گفت: بجز یک نفر در منطقه فیروزکوه و روستای مزداران دو نفر دیگر نیز در پردیس همچنان مفقود هستند و سه نفر در مجموع مفقودی در استان تهران داریم که امیدواریم زودتر تعیین تکلیف شوند.

وی با اشاره به آمار جانباختگان در پی وقوع سیل اخیر گفت: ۱۵ نفر در فیروزکوه و ۲۲ نفر در امامزاده داوود جان خود را از دست داده‌اند البته احتمال دارد این تعداد به ۲۳ نفر نیز افزایش پیدا کند.همچنین در دماوند یک نفر، در شمیرانات یک نفر و ۴ نفر نیز در پردیس جان باخته‌اند و این آمار نهایی است که به دست ما رسیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز