خبرگزاری کار ایران

خبرنگاران نماد تعهد، آگاهی بخشی و مطالبه‌گری‌

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۴۲۲۷

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با صدور پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، سردار سیدکمال هادیانفر، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با صدور پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت. متن کامل پ️یام سردار هادیانفر به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور فراجا در ادامه آمده است:‌ «عاشورا این حرکت عظیم سیدالشهداء رسانه‌ای الهی است که ملکوتی‌ترین پیام را در امتداد زمان منتقل می‌کند و پیام رسان این واقعه کبریایی عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری(س) است. حضرت زینب (س) پیام کربلا را با وجود سیل تحریف‌ها به تمام و کمال و صحیح و مفهوم، به پهنای ابدیت منتقل کرده و وسعت بخشید.

روز خبرنگار فرصتی ارزشمند و گرانبهاست برای پاسداشت مقام شامخ تمامی انسان‌های فرهیخته که در راه روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه جان خود را تقدیم کردند. خبرنگاران به راستی نماد تعهد، وظیفه شناسی، دلسوزی، آگاهی بخشی و مطالبه‌گری هستند که حتی جانشان را برای روشنی بخشی و عینیت بخشیدن به مفهوم آیه شریفه «نون و القلم مایسطرون» در طبق اخلاص گذاشته‌اند.

روز خبرنگار را به خبرنگاران ایران عزیز تبریک و تهنیت عرض کرده و برای این عزیزان موفقیت و سربلندی در انجام وظیفه خطیرشان را آرزومندم.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز