خبرگزاری کار ایران

ثبت نام و انتخاب رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۴۲۰۶

بدینوسیله به اطلاع متقاضیان ثبت نام و شرکت در پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی می‌رساند، ثبت نام و انتخاب رشته برای آن دسته از رشته‌های تحصیلی این دانشگاه که در مقاطع کارشناسی پیوسته و کاردانی ناپیوسته نیمسال اول پذیرش آن‌ها به صورت صرفاً براساس سوابق تحصیلی است، از امروز سه شنبه ۱۸ مرداد آغاز شده و تا روز جمعه ۲۸ مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد: به اطلاع متقاضیان ثبت نام و شرکت در پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی می‌رساند، ثبت نام و انتخاب رشته برای آن دسته از رشته‌های تحصیلی این دانشگاه که در مقاطع کارشناسی پیوسته و کاردانی ناپیوسته نیمسال اول پذیرش آن‌ها به صورت صرفاً براساس سوابق تحصیلی است، از امروز سه شنبه ۱۸ مرداد آغاز شده و تا روز جمعه ۲۸ مرداد ماه ادامه خواهد داشت. 

داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سامانه مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به نشانی www. azmoon. org ابتدا دفترچه راهنمای ثبت نام را دریافت و پس از مطالعه و کسب آگاهی، در صورت تمایل و داشتن شرایط با تهیه کارت اعتباری نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته اقدام نمایند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز