خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان ثبت احوال کشور:

خبرنگاران چراغ راه جامعه و مدافع آرمان های اسلامی هستند

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۴۰۲۸

هاشم کارگر، معاون وزیر کشور و رئیس سازمان ثبت احوال در پیامی ضمن گرامیداشت روز خبرنگار، ایشان را چراغ راه جامعه و مدافع آرمان‌های اسلامی دانستند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان ثبت احوال کشور، متن این پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

:(پیامبر اکرم (ص حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.

هفدهم مرداد روز خبرنگار و یاد و خاطره شهدایی است که در سنگر رسالت خویش همواره کوشیده‌اند تا با بهره گیری از توانمندی ها و استعدادهای حرفه ای خود، چراغ راه جامعه بوده و یادآور تلاش و مجاهدت قشر دلسوز و خدوم خبرنگار باشند.

تقارن این روز با عاشورای حسینی یادآور نقش پررنگ روایت واقعه‌ای است که بیشتر از 1400 سال از آن گذشته لکن رنگ و بوی تازه‌ای دارد که این نشانه حرمت قلم وقایع نگارانی است که زینب وار قلم را سلاح خویش دانسته و از آن در سنگر دفاع از آرمان‌های اسلامی و ادامه مسیر عاشورا استفاده می‌نمایند.

خبرنگار مسلمان ایرانی در شرایطی که دشمنان و نظام سلطه غرب با تمام توان سعی در وارونه جلوه دادن حقایق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارند همانند آیینه‌ای صادق و با نگاهی منصفانه برای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در سطح ملی و بین المللی مجاهدت نموده و با کوشش فراوان حس غرور ملی و خودباوری را در کالبد جامعه تزریق می‌کند و با حضور بی بدیل خود در عرصه های گوناگون در رشد و بالندگی و توسعه میهن اسلامیمان نقش مهم و مؤثری را ایفاء می نماید.

اینجانب ضمن سپاس و قدردانی از خدمات و زحمات کلیه خبرنگاران این سرزمین به ویژه فعالان رسانه ای حوزه ثبت احوال کشور، این روز را گرامی داشته و سلامتی، سربلندی و توفیقات همه عزیزان عرصه رسانه را در ظلّ توجهات حضرت ولیعصر (عج) و رهبری مقام عظمای ولایت امام خامنه ای (مدظله العالی) از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

هاشم کارگر

 

معاون وزیر و رییس سازمان ثبت احوال کشور

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز