خبرگزاری کار ایران

رییس جمعیت هلال احمر:

خبرنگاران به تبعیت از سالار شهیدان در مسیر مبارزه با ظلم قلم می‌زنند

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۳۶۳۶

رئیس جمعیت هلال‌احمر در پیامی با اشاره به مصادف شدن روز گرامیداشت منزلت خبرنگاران با روز شهادت حضرت امام حسین(ع)، گفت: امروز نیز خبرنگاران و روزنامه‌نگاران با اندیشه و عزم خداپسندانه، به تبعیت از سیره سالار شهیدان، در مسیر مبارزه با ظالم برای گرفتن حق مظلوم قلم می‌زنند.

به گزارش ایلنا و بنابر اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر در متن پیام دکتر پیرحسین کولیوند آمده است:

«ن و الْقلم و ما یسْطرون

مصادف‌شدن روز گرامیداشت منزلت خبرنگاران عزیز با روز شهادت سیّد شباب أهل الْجنّة، سید الشهدا، حضرت امام حسین (ع)، مفاهیم عاشورایی را به میدان خطیر خبر و ارتباطات پیوند زده است.

انسان قرن بیست و یکم در حالی در اوج پیشرفت‌های علمی و فن‌آوری سیر می‌کند که مهمترین وجه ممیزه آن با زمانه حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) در سال 61 هجری قمری، ابزاری به نام «رسانه» است. چهارده قرن پیش و در نبود رسانه‌ها که چراغ اطلاعات برای مردم خاموش بود و اسلام در دستان یزید ملعون به نابودی نزدیک شده بود، شهادت مظلومانه امام حسین (ع) و خطبه‌های شریکه الشهداء حضرت زینب (س) از مصائب واقعه عاشورا، همچون رسانه‌ای روشنگر، یزید ملعون را رسوا کرد تا اسلام و مکتب حسین بن علی (ع) برای همیشه زنده بماند.

امروز نیز خبرنگاران و روزنامه‌نگاران مطالبه‌گر با اندیشه و عزم خداپسندانه، عدالت‌جویانه و منصفانه، به تبعیت از سیره سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) که زنده نگه داشتن دین در جامعه برای سعادت دنیوی و اخروی بود، در مسیر مبارزه با ظالم برای گرفتن حق مظلوم قلم می‌زنند و ان شاء الله اعتبار حرفه‌ای‌شان در صف آبروی شهدای کربلا قرار گیرد.

امروزه در غوغای رویدادهای پرشمار روزانه، خبرنگاران و رسانه‌ها یاران باوفای خدمتگزاران مردم از جمله جمعیت هلال احمر هستند که همگام با ماموریت‌های ما در رسالت امداد و نجات و داوطلبی، اخبار و مطالب مفید برای مردم تولید می‌کنند. لذا در تکلیف خدمات بشردوستانه که در کشور بر عهده جمعیت هلال احمر است، ارتباط و دوستی خبرنگاران محترم و منتقد همواره موجب ارتباط بیشتر مردم با این سازمان امدادی شده است که لازم می‌دانم به پاس تلاش‌ها و مخصوصا رنج‌هایی که خبرنگاران حوزه هلال احمر در سوانح و حوادث نظیر سیل اخیر در پوشش اخبار با شرایط سخت متحمل می شوند، کمال قدردانی را از یکایک این عزیزان به جای آورم.

ضمن آرزوی قبولی سوگواری‌های خبرنگاران عزیز در عزای حسینی (ع)، هفدهم مرداد سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی را گرامی داشته و توفیق روزافزون جامعه رسانه‌ای و خبرنگاران محترم را از پروردگار متعال مسئلت دارم. ان‌شاءالله همواره در نشر حقایق سرافراز باشید.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز