خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک رئیس جمعیت هلال احمر به مناسبت هفته قوه قضاییه

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۷۴۱۹

پیرحسین کولیوند در پیامی فرارسیدن هفته قوه قضائیه را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ در متن پیام رئیس جمعیت هلال احمر آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دستگاه قضایی جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از ارکان جمهوری اسلامی ایران، وظایف حساس و مهمی در احقاق حقوق فردی و اجتماعی، گسترش عدل و عدالت و ایجاد امنیت در کشور دارد که همواره در راستای انجام مأموریت های خطیر خود، توفیقات بی بدیلی داشته است.

نخستین روزهای تیر ماه هرسال یادآور این توفیقات و مظلومیت تلاشگران این عرصه خطیر و مهم است. هفته‌ای که روایتگر شهادت مظلومانه آیت الله دکتر شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران گرانقدر انقلاب اسلامی است و با یاد و نام آنان هفته قوه قضائیه مزین گردیده است.

 این ایام فرصت مغتنمی است برای یادکردن از تلاشگران عرصه عدل و داد، تکریم تلاش خالصانه قشر خدوم قوه قضائیه و به ویژه تجلیل از مقام شامخ مجاهد نستوه و مجتهد متفکر شهید مظلوم دکتر بهشتی و سایرشهدای این عرصه تا به نوعی خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی در نهاد قوه قضائیه پاس داشته شود. 

اینجانب ضمن بزرگداشت سالروز شهادت آیت الله دکتر بهشتی و یاران باوفایش و گرامیداشت هفته قوه قضائیه، این فرصت را مغتنم شمرده و به تمام تلاشگران این عرصه به ویژه حضرت آیت الله محسنی اژه‌ای رئیس محترم قوه قضاییه و همه خدمتگزاران و مسئولان قضایی، خداقوت و تبریک عرض نموده و از خداوند متعال دوام توفیق خدمت و سربلندی ایران اسلامی را خواستارم.

دکترپیرحسین کولیوند

رئیس جمعیت هلال احمر

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز