خبرگزاری کار ایران

توزیع بسته‌ای غذایی ۷۲ساعته بین سیل زدگان استان قم

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۰۲۲۲

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم از توزیع بسته‌های غذایی ۷۲ساعته شامل کنسروجات، برنج، حبوبات، خرما، نودل و چای بین سیل زدگان روستاهای بخش مرکزی این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، محمد رضا بهرامی گفت: در پی بارش‌های سیل آسای شب گذشته در روستاهای بخش مرکزی قم بخشی از معیشت همشهریان عزیزمان در این روستاها دچار مشکل شده، لذا جمعیت هلال احمر اقدام به توزیع ۵۰۰ بسته‌ی غذایی ۷۲ساعته شامل کنسروجات، برنج، حبوبات، خرما، نودل و چای بین عزیزان متاثر از این حادثه کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم افزود: این برنامه توسط ۱۰۴ نفر از کارکنان، امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر در روستاهای علی آباد، مشک آباد، صید آباد، باقر آباد و جعفرآباد از بخش مرکزی انجام شد.

بهرامی یادآور شد: قبل از این هم در شب گذشته ۸ خودرو عملیاتی، ۵ دستگاه موتور آب و ۲ ست نجات بکارگیری شده و همچنین ۲۰ دستگاه چادر امدادی، ۳۰۰ پتو و ۲۷۰ بسته غذایی به منطقه عملیاتی ارسال شده بود.

 قبل از ظهر امروز  امیرآبادی نماینده  مردم قم در مجلس  و حاجی زاده معاونت سیاسی، امنیتی استانداری قم با حضور در مناطق سیل زده از خدمات امدادگران و ارگان‌های خدمات رسان بازدید کردند و در جریان نحوه امدادرسانی قرار گرفتند.

در پایان بهرامی توصیه کرد: مردم ضمن حفظ خونسردی، توصیه‌هایی که از طریق ارگانهای امدادی و رسانه‌ها اطلاع‌رسانی می‌گردد را جدی گرفته و به آن‌ها عمل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز