خبرگزاری کار ایران

استاندار تهران:

استمرار عملیات نجات برای جستجوی مفقودین/ با توجه به در پیش بودن بارندگی هموطنان هشدارها را جدی بگیرند

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۰۱۰۴

استاندار تهران گفت: با توجه به اینکه امروز نیز بارندگی در پیش داریم هموطنانی که در مسیل‌ها مستقر هستند مناطق خطرناک را ترک کنند و هشدارها را جدی بگیرند.

به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ محسن منصوری با اشاره به بارندگی شب گذشته اظهار داشت: شب گذشته بارندگی شدیدی در دامنه البرز و مناطق شمالی تهران داشتیم که ۷ شهرستان استان بیشترین بارندگی را داشتند. 

وی ادامه داد: در چهار شهرستان فقط خسارت مالی اتفاق افتاده، اما در امامزاده داوود بخش کن علی رغم اطلاع رسانی، متاسفانه با کم دقتی برخی، خسارت جانی و مصدومانی داشتیم. 

استاندار تهران عنوان کرد: تا این لحظه ۸ نفر از مصدومین به بیمارستان منتقل شدند، عملیات برای جستجوی مفقودین ادامه دارد و آمار فوتی ها اعلام می شود. 

منصوری سپس گفت: تجهیزات و نیروی انسان در محل حادثه مستقر می باشد و نیازی به حضور نیروی انسانی نداریم. 

وی در ادامه با اشاره به هشدار بارندگی تاکید کرد: بهترین پیشگیری کمک و همراهی مردم است و با توجه به اینکه امروز نیز بارندگی در پیش داریم هموطنانی که در مسیل ها مستقر هستند مناطق خطرناک را ترک کنند و هشدارها را جدی بگیرند. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز