خبرگزاری کار ایران

فدراسیون بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در کشور ایجاد می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۹۶۷۱

دبیر مرکز توسعه گردشگری سلامت کشورهای اسلامی از ایجاد فدراسیون بیمارستان‌ها و مراکز درمانی برای نخستین بار در کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهدی زنگویی، دبیر مرکز توسعه گردشگری سلامت کشورهای اسلامی با بیان اینکه ایجاد فدراسیون برای تعاملات بین‌المللی بیمارستانها و مراکز درمانی با سایر کشورهاست، گفت: در این فدراسیون توانمندی‌ این بیمارستان‌ها در معرض نمایش گذاشته می‌شود.

وی با اشاره به همایش و نمایشگاه بیمارستان‌های خصوصی گفت: این رویداد با تقویت حوزه درمانی بیمارستانها و خدمات درمانی با سایر کشورها برگزار شده و انتقال تجارب بین المللی را در پی دارد.

وی یادآور شد: امیدواریم این رویداد بهانه ای  برای ارتباطات جدی تر بیمارستانها  با سایر کشورها باشد چرا که تشکل و مجموع های بین المللی داریم که می توانند در  ارائه خدمات مشاوره‌ای و آموزشی در حوزه درمان کمک کننده باشند و تاکنون در کشور ما چندان به این مسائل پرداخته نشده است.

زنگویی با بیان اینکه بردندسازی بیمارستان‌ها را باید  جدی تر  دنبال کنیم، گفت: مذاکرات برای ایجاد فدارسیون بین‌المللی انجام شده و سعی می‌کنیم کارها را نظام یافته‌تر و جدی‌تر پیش ببریم.

وی افزود: در مرکز توسعه گردشگری توسعه سلامت کشورهای اسلامی ظرفیت های ویژه ای برای توانمندی بیمارستانها و مراکز درمانی در نظر می گیریم که جدی تر پرداخته شود  و از بسترها برای حضور جدی تر در عرصه های بین المللی ، آموزش استفاده شود.

زنگویی یادآور شد: بیمارستان‌ها و مراکز درمانی ما ظرفیت‌های زیادی  دارند که می توانند خوش بدرخشند در عرصه های بین‌المللی مطرح شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز