خبرگزاری کار ایران

مهلت ثبت‌نام کارگاه آموزشی شناسایی و ارزیابی ایده‌های کسب و کار تمدید شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۹۵۰۹

زمان برگزاری کارگاه تخصصی آموزشی شناسایی و ارزیابی ایده‌های کسب و کار در توسعه منابع انسانی به ۲۳ و ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ موکول شد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، در این کارگاه آموزشی به منابع مناسب برای جست‌وجوی ایده و روش استفاده از برخی تکنیک‌ها مانند طوفان فکری برای خلاقیت گروهی اشاره خواهد شد. هم‌چنین تعیین معیارهای مناسب برای ارزیابی یک ایده اولیه و رد یا قبول آن و معیارها و روش‌های آسان برای مقایسه چند ایده و انتخاب ایده برتر در این کارگاه آموزشی بحث و بررسی می‌شود. 

بحث و بررسی گروهی برخی ایده‌ها و اشاره به انواع ایده‌های کسب و کار در صنعت آموزش، یادگیری و توسعه منابع انسانی از دیگر موضوعات این کارگاه آموزشی است. 

هم‌چنین فن‌آوری آموزشی، تدوین دوره یا برنامه درسی برای آموزش مهارت‌ها و شایستگی‌های جدید و کسب و کارهای مجازی و مبتنی بر فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات در این دوره معرفی خواهند شد. 

همانطور که پیشتر اعلام شده بود مدت این دوره آموزشی ۸ ساعت است و در روزهای ۲۳ و ۲۵ مرداد ماه از ساعت ۱۴ تا ۱۸ برگزار می‌شود. 

«مرتضی پرهیزکار»، مدرس این کارگاه تخصصی آموزشی است و شهریه شرکت در این کارگاه تخصصی ۲۰۰ هزار تومان تعیین شده است. 

علاقه‌مندان شرکت در این کارگاه آموزشی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۸۴۶۵۰ -۰۲۱ و ۸۴۶۵۱۴۲۰-۰۲۱ تماس بگیرند و یا برای ثبت‌نام به لینک https://jtehran.com/classroom/2260 مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز