خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان زندان‌ها در نشست شورای قضایی استان یزد:

تمام تلاش ما درجهت کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها است

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۸۵۴۴

محمدی در نشست شورای قضایی استان یزد تاکید کرد: هر زندان که توانسته اشتغال و حرفه‌آموزی را رونق دهد، به موازاتش شاهد کاهش نرخ بازگشت مجدد مددجویان به زندان بوده است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، غلامعلی محمدی امروز، دوم مردادماه و در جریان سفر به استان یزد در نشست شورای قضایی این استان حضور یافت.

 ابراز رضایت از وضعیت اشتغال مددجویان زندان‌های یزد

وی در سخنانی در جمع مسئولین قضایی حاضر در این نشست گفت: تعامل دستگاه قضایی و زندان‌های استان یزد، مثال زدنی و بواقع خوب است. با این نوع تعامل است که می‌توان مشکلات را به سادگی حل کرد. ضمن اینکه مردم این استان به نجابت شهره هستند و آمارهای مربوط به جمعیت کیفری استان نیز موید همین نکته است.

رئیس سازمان زندان‌ها با ابراز رضایت از وضعیت اشتغال زندانیان در این استان گفت: اولویت اول ما توسعه کمی و کیفی اشتغال و اولویت دوم توسعه سامانه‌های الکترونیک است. هر زندان که توانسته اشتغال و حرفه‌آموزی را رونق دهد، به موازاتش شاهد کاهش نرخ بازگشت مجدد مددجویان به زندان بوده است.

 استفاده از پابندهای الکترونیک گسترش قابل‌توجه یافته است

وی با بیان اینکه تمام تلاش ما کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها است، یادآور شد: در حوزه اشتغال و همچنین استفاده از پابند الکترونیک اقدامات گسترده‌ای انجام داده‌ایم و با این اقدامات در تلاش برای کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها هستیم.

در این جلسه همچنین رئیس‌کل دادگستری، اعضای شورای قضایی و مدیرکل زندان‌های استان به بحث و بررسی درارتباط با موضوعات مرتبط پرداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز