خبرگزاری کار ایران

برگزاری دوره کاردانی حرفه‌ای تربیت بدنی مربی‌گری پایه والیبال در دانشگاه جامع علمی کاربردی

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۴۴۲۹

سرپرست دفتر برنامه‌ریزی درسی دانشگاه جامع علمی کاربردی از برگزاری دوره کاردانی ناپیوسته حرفه‌ای تربیت بدنی مربی‌گری پایه والیبال خبر داد.

به گزارش ایلنا، علیرضا جمالزاده سرپرست دفتر برنامه‌ریزی درسی دانشگاه با اعلام این خبر افزود: برنامه درسی کاردانی ناپیوسته تربیت بدنی مربی‌گری پایه والیبال مجموعه‌ای از قابلیت‌ها است که دست یافتن به آن‌ها نیاز به گذراندن دروس نظری و عملی است که فرد را برای برنامه ریزی جهت تربیت و آموزش ورزشکاران رشته ورزشی والیبال، تغذیه و آمادگی جسمانی و استعدادیابی ورزشکاران آماده می‌کند. وی افزود: هدف از برگزاری این دوره تامین و تربیت نیروی انسانی کارآمد و ماهر برای شناخت شیوه‌های نوین و علمی آموزش والیبال و بهره گیری از سیستم‌های آموزشی و کمک آموزشی به روز این رشته ورزشی است. 

دبیر شورای برنامه ریزی آموزشی و درسی دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: دانش آموختگان این رشته توانمندی‌هایی چون اداره جلسه‌های تمرین به عنوان دستیار مربی، رصد کردن، استعدادیابی و تربیت ورزشکاران، اداره مسابقات به عنوان دستیار مربی، آموزش حرکات فنی و تخصصی و برنامه ریزی جهت تغذیه و آمادگی جسمانی ورزشکاران را کسب خواهند کرد. 

وی تصریح کرد: دانش آموختگان این رشته میتوانند مشاغل دستیار مربی در مدارس، باشگاه‌ها، اماکن ورزشی و هیأت‌های ورزشی و مربی درجه سه والیبال را با رعایت استانداردهای ملی و بین المللی فدراسیون والیبال احراز کنند. 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، جمالزاده در پایان خاطر نشان کرد دانشجویان این رشته ورزشی با گذراندن دروس تخصصی نظیرآمادگی جسمانی والیبال، آموزش تکنیک‌ها و تاکتیکهای والیبال، آموزش انواع سرویس، آموزش والیبال کودکان و نوجوانان، آموزش آماده‌سازی تیم‌های والیبال، قوانین و مقررات و اصول و مبانی داوری والیبال در کنار ۵۱۲ ساعت آموزش عملی در محیطهای ورزشی و باشگاه‌ها، خود را برای فعالیت بهینه در مشاغل اشاره شده آماده خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز