خبرگزاری کار ایران

جزییات آتش‌سوزی گسترده در ۶ باب سوله در شهرک صنعتی شمس‌آباد

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۴۲۷۴

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران توضیحاتی درباره حریق در ۶ باب سوله در شهرک صنعتی شمس‌آباد خبرداد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۰۹:۰۳ صبح امروز در پی تماس از طرف همکاران در آتش‌نشانی شهرک صنعتی شمس‌آباد، یک مورد آتش‌سوزی گسترده در ۶ باب سوله‌های صنعتی واقع در اتوبان قم، شهرک صنعتی شمس‌آباد ما اعلام شد و تقاضای نیروی کمکی کردند.

وی با بیان اینکه ایستگاه شماره ۵۰ و دو دستگاه تانکر آب به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: این محدوده خارج از حوزه استحفاظی شهرداری تهران است و نیروهای ما به عنوان نیروی کمکی به این منطقه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: نیروها به محض رسیدن مشاهده کردند که ۶ باب سوله بزرگ به وسعت بیش از ۱۲ هزار متر با سقف‌های شیروانی با کاربری تولید مبل‌هایی که با مواد پلیمری ساخته می‌شوند و قدرت اشتعال زیادی دارند، کامل مشتعل بود.

ملکی تصریح کرد: آتش‌نشانی تهران در کمک به آتش‌نشانی باقرشهر از دو ضلع کار اطفاء را آغاز کردند. یک نفر از آتش‌نشانان تهران و یک نفر از آتش‌نانی که در آنجا حضور داشتند دچار مصدومیت شدند. البته میزان مصدومیت زیاد نبود.

در حال حاضر شعله‌زنی انجام شده و آتش‌نشانان در حال لکه‌گیری هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز