خبرگزاری کار ایران

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری مطرح کرد:

ابلاغ ۶۰ پایه تشویقی برای اساتید دانشگاه‌ها/ اساتیدی که در شرکت‌های دانش بنیان فعال هستند ۱۰ پایه تشویقی می‌گیرند

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۳۴۳۶

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با تاکید بر تقویت پایه‌های تشویقی اعضای هیات علمی کشور گفت: ۶۰ پایه تشویقی برای اساتید دانشگاه‌ها در نظر گرفته شده است که به زودی ابلاغ می‌شود.

به گزارش ایلنا، محمد علی زلفی گل روز دوشنبه در جمع مسئولان دانشگاه زنجان بااشاره بر لزوم رعایت عدالت در پرداخت‌ها به اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها افزود: همه اعضای هیات علمی با هم برابر نیستند برخی تلاش بیشتری دارند که بر این اساس باید تشویق‌هایی برای آن‌ها در نظر گرفته شود تا پرداختی‌ها عادلانه باشد. 

وی اظهار داشت: بر مبنای پایه‌های تشویقی پیش بینی شده، هر یک از اساتید می‌توانند سالانه علاوه بر دریافت ترفیع عادی خود، ۲ پایه تشویقی نیز اخذ کنند. 

زلفی گل یادآورشد: اساتیدی که در شرکت‌های دانش بنیان فعال هستند ۱۰ پایه تشویقی می‌گیرند و برای کارهای فناورانه و تحقیقات کاربردی نیز ۱۰ پایه تشویقی در نظر گرفته شده است. 

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اعمال پایه‌های تشویقی را گامی در جهت افزایش انگیزه فعالیت هرچه بیشتر اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها بیان کرد و گفت: در این بستر فراهم شده هر یک از اساتید پس از اخذ درجه استاد تمامی نیز انگیزه تلاش در این مسیر را تا پایان عمر خواهند داشت. 

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به همراه رئیس سازمان امور دانشجویان، روز دوشنبه وارد زنجان شد و مورد استقبال شماری از مسوولان استان قرار گرفت. 

محمدعلی زلفی گل در بدو ورود به زنجان با حضور در مزار شهدای گمنام دانشگاه زنجان، به مقام شامخ این شهیدان ادای احترام کرد. 

کلنگ زنی خوابگاه دانشجویی متاهلی، بهره برداری از خوابگاه ورقایی، بازدید از مجموعه‌های ورزشی و بهداری دانشگاه زنجان، بازدید از تصفیه خانه، افتتاح سایت تیراندازی اهداف پروازی، بازدید از مجتمع فناوری و مرکز نوآوری و فناوری کار مشترک و شرکت در جلسه‌ای با حضور مسوولان دانشگاه زنجان از جمله برنامه‌های پیش بینی شده برای سفر یک روزه زلفی گل به زنجان است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز