خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان امور دانشجویان مطرح کرد:

ضرورت کاهش مراجعه حضوری دانشجویان با ارائه خدمات غیرحضوری

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۲۳۰۳

مصطفی صالحی طی حکمی از سوی هاشم داداش‌پور معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان، سرپرست دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات این سازمان شد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، آیین تکریم از خدمات بهزاد رسته من مطلق مدیر کل سابق دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان امور دانشجویان و معارفه مصطفی صالحی سرپرست جدید این دفتر با حضور رئیس سازمان امور دانشجویان در محل این سازمان برگزار شد. 

هاشم داداش پور، معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان در این جلسه ضمن تبریک ایام ولادت امام رضا (ع) و دهه کرامت و تشکر از زحمات مهندس رسته من مطلق گفت: با ارائه خدمات غیر حضوری، باید از مراجعه حضوری دانشجویان و دانش‌آموختگان به سازمان امور دانشجویان کاسته شود. 

وی ادامه داد: الکترونیکی شدن خدمات دستگاه‌های اجرایی، اقدام لازمی است که برای خروج از سیستم سنتی و حرکت در مسیر ملحق شدن به خدمات دولت الکترونیک صورت می‌گیرد. این حرکتی که چند سال است آغاز شده، باید با روحیه مضاعف و جهادی دنبال شود و نقاط ضعف و کاستی‌ها برطرف گردد و ضمن رضایت حداکثری، تا حد امکان از تعداد مراجعات حضوری بکاهد. 

رئیس سازمان امور دانشجویان با اشاره به حل مشکلات دانشجویان و کاهش مراجعه حضوری آنان به سازمان در پی راه‌اندازی سامانه سجاد تصریح کرد: ما در نسل اول فناوری اطلاعات در سازمان دانشجویان موفق بوده‌ایم، اما این نسل اول جهت پیشبرد امور سازمان امور دانشجویان کافی نیست و باید به فکر نسل جدیدی از حوزه فناوری اطلاعات باشیم که پاسخگوی نیاز روز و آینده سازمان و مطالبات مدیران و دانشجویان باشد. 

مصطفی صالحی سرپرست دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات نیز در این جلسه ضمن اشاره به واحد فناوری اطلاعات و ارتباطات به عنوان یک پیشران در سازمان امور دانشجویان گفت: امیدواریم بتوانیم اهداف واحد فناوری اطلاعات مانند ایجاد درگاه واحد در راستای دولت هوشمند، یکپارچه‌سازی و مطمئن‌سازی داده‌ها و ارتقاء بحث‌های امنیتی را پیش ببریم. 

در بخش پایانی این آیین، حکم انتصاب، سرپرست جدید دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات و لوح قدردانی مدیر سابق این دفتر، توسط رئیس سازمان به آنان اهداء شد. 

در بخشی از متن حکم مصطفی صالحی آمده است؛ 

امید است با توکل به قدرت لایزال الهی و همکاری دانشگاهیان و کارکنان محترم آن مجموعه در تحقق اهداف دولت مردمی و انقلابی سیزدهم نسبت به بسترسازی کامل خدمات به صورت برخط به منظور تحقق بیش از پیش شعار دولت هوشمند به جامعه دانشگاهی کشور همت گمارید.

از سوابق اجرایی  مصطفی صالحی عضو هیئت علمی دانشگاه تهران می‌توان به معاون سامانه‌های اطلاعاتی مرکز فناوری اطلاعات و فضای مجازی دانشگاه تهران، عضو کارگروه اطلاع‌رسانی و رسانه دانشگاه بدون دخانیات، نماینده هیأت اجرایی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه تهران جهت حضور در کارگروه بررسی صلاحیت علمی گروه بین رشته‌ای فناوری دانشکده علوم و فنون نوین، عضو کارگروه تخصصی منابع انسانی دانشگاه تهران، عضو کارگروه تخصصی مدیریت فرآیندهای دانشگاه تهران، معاون سامانه‌های اطلاعاتی مرکز فناوری‌های دیجیتالی دانشگاه تهران اشاره کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز