خبرگزاری کار ایران

سخنگوی ستاد ملی کرونا خبر داد:

اعلام مراکز تزریق واکسیناسیون کرونا در ۴۸ ساعت آینده

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۲۴۱۲

سخنگوی ستاد ملی کرونا از اعلام مراکز تزریق واکسیناسیون کرونا طی ۴۸ ساعت آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عباس شیراوژن سخنگوی ستاد ملی کرونا، با اشاره به مراکز واکسیناسیون، گفت: برخی از این مراکز به دلیل کاهش حجم مراجعات تعطیل شدند.

وی افزود: ظرف 48 ساعت آینده آمار و اسامی  بیش از دو هزار و 700 مرکز جامع سلامت  که برای برنامه واکسیناسیون در نظر گرفته شده‌اند اطلاع رسانی شده و در سایت وزارت بهداشت بارگذاری خواهد شد.

شیراوژن ادامه داد: به هر اندازه که مراجعات مردم افزایش پیدا کند، به مراکز واکسیناسیون افزوده شده و به مردم نیز اطلاع رسانی خواهد شد.

سخنگوی ستاد ملی کرونا ادامه داد: امروز که تا حدی مراجعات افزایش پیدا کرده است چهار مرکز بریانک، مرکز بهاران، مرکز ابتدای بزگراه کردستان و انتهای بزرگراه خرازی در حال حاضر فعال هستند و سایر مراکز نیز از فردا تزریق واکسن را در ساعت اداری در دستور کار قرار خواهند داد.

وی بیان کرد: مردم برای تعیین نوع واکسن تزریقی خود بر اساس سن و سال، نوع واکسنی که در مراکز موجود است و همچنین متناسب با واکسن قبلی خود مشاوره دریافت کرده و بهترین واکسنی که بیشترین اثر بخشی را دارند را انتخاب کنند.

شیراوژن بیان کرد: در حال حاضر انواع برندهای واکسن را داریم و هیچگونه کمبودی در این رابطه وجود ندارد. البته مردم باید نسبت به تاریخ آخرین واکسیناسیون خود توجه داشته باشند و هر کسی که از آخرین تزریق واکسن آن شش‌ماه می‌گذرد، چون سطح ایمنی‌اش کاهش پیدا کرده است حتما نسبت به تزریق دوز یادآور خود اقدام کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز