خبرگزاری کار ایران

طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه تهران؛

رئیس مؤسسه لغت‌نامه دهخدا و مرکز آموزش بین‌المللی زبان فارسی منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۲۱۰۹

حمیرا زمردی، استاد دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران، رئیس مؤسسه لغت‌نامه دهخدا و مرکز آموزش بین‌المللی زبان فارسی شد.

به گزارش ایلنا، سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران طی حکمی حمیرا زمردی استاد دانشکده ادبیات و علوم انسانی را به عنوان رئیس مؤسسه لغت‌نامه دهخدا و مرکز آموزش بین‌المللی زبان فارسی منصوب کرد. 

رئیس دانشگاه تهران در حکم انتصاب زمردی آورده است: «نظر به مراتب تعهد، دانش و تجارب ارزنده سرکار عالی به موجب این حکم با حفظ وظایف آموزشی و پژوهشی به مدت سه سال به عنوان رئیس مؤسسه لغت نامه دهخدا و مرکز بین‌المللی آموزش زبان فارسی دانشگاه تهران، منصوب می‌شوید.

امید است با بهره‌مندی از ظرفیت دانشگاه بر محور جهاد علمی برای تحقق دانشگاه کارآفرین با رویکرد مسئولیت‌پذیری اجتماعی، انجام وظایف و مسئولیت‌های خطیر محوله برای اعتلای نماد آموزش عالی کشور را مورد اهتمام قرار دهید. 

مزید توفیقات سرکارعالی در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق اهداف دولت مردمی را ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهبری حکیمانه حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال خواستارم.» 

پیش از این، محمود بی‌جن خان عهده‌دار ریاست مؤسسه لغت‌نامه دهخدا و مرکز آموزش بین‌المللی زبان فارسی بود. 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران، رئیس دانشگاه تهران در نامه‌ای از تلاش‌های دکتر بی‌جن خان در مدت تصدی ریاست مؤسسه لغت‌نامه دهخدا و مرکز آموزش بین‌المللی زبان فارسی دانشگاه تهران قدردانی کرده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز