خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا اعلام شد:

شناسایی و دستگیری فروشنده مشروبات الکلی در فضای مجازی/ کشف مقادیر زیادی مشروب تقلبی

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۱۶۵۲

معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا فراجا از دستگیری فردی خبر داد که در فضای مجازی اقدام به تبلیغ و فروش مشروبات الکلی کرده بود.

سرهنگ رامین پاشایی، معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا فراجا در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره دستگیری فردی که در فضای مجازی اقدام به تبلیغ و فروش مشروبات الکلی می‌کرد، گفت: براساس رصدهایی که در فضای مجازی صورت گرفته است، در یکی از استان‌های کشور مشخص شد فردی اقدام به تبلیغ و فروش مشروبات الکلی می‌کند.

وی ادامه داد: لذا با توجه به حساسیت‌هایی که در این زمینه وجود دارد و تاثیرگذاری منفی که در فضای مجازی داشت، بررسی این موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس فتا قرار گرفت. با انجام اقدامات فنی و کارشناسی گردانندگان این صفحه مذکور که در اینستاگرام فعالیت می‌کردند شناسایی شده و همچنین محل مخفیگاه متهم شناسایی و پس از هماهنگی قضایی متهم بازداشت شد.

معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا فراجا تصریح کرد: پس از دستگیری و بازرسی از محل، مقادیر زیادی مشروبات الکی کشف و ضبط شده است.

سرهنگ پاشایی خاطرنشان کرد: حجم بسیاری از این مشروبات تقلبی بود که توزیع و مصرف آن در بازار موجب به خطر افتادن جسم و جان مصرف کنندگان می‌شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز