خبرگزاری کار ایران

بررسی نقاط قوت و ضعف آیین نامه جذب و ارتقاء اعضای هیات علمی

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۱۰۴۱

مشاور معاون آموزشی وزارت بهداشت، گفت: در سیاست جدید معاونت آموزشی، نقاط قوت و ضعف آیین نامه جذب و ارتقا اعضای هیات علمی بررسی خواهد شد.

به گزارش ایلنا، جلسه بازنگری آئین نامه جذب ارتقا هیات علمی با حضور سید امیرپاشاطبائیان مشاور معاون آموزشی وزارت بهداشت، دکتر شریفی پور رییس مرکز ملی تحقیقات راهبردی آموزش پزشکی و دکتر فرشید عابدی دبیر برنامه بازنگری آیین نامه جذب ارتقا اعضای هیات علمی و مسئولین دانشگاه علوم پزشکی تبریز در خصوص اصلاحات ماده 5 آئین نامه که به دانشگاه علوم پزشکی تبریز ماموریت داده شده است، برگزار شد.
 
  طبائیان مشاور معاون آموزشی با اشاره بر نقد وارده بر آئین نامه جذب و ارتقای اعضای هیات علمی گفت: در سیاست جدید معاونت آموزشی وزارت بهداشت، بر بررسی، بازنگری و تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف این آئین نامه تاکید شده است.
وی افزود: ماموریت ماده 5 این آیین نامه به دانشگاه علوم پزشکی تبریز واگذار شده است تا با همراهی مسئولین وزارت بهداشت این اقدام صورت گیرد.
 
در ادامه شریفی پور رییس مرکز مطالعات راهبردی وزارت بهداشت ضمن تشکر از فعالیت های دانشگاه علوم پزشکی تبریز، خاطر نشان کرد: ماموریت بسیار خطیری در کمترین زمان ممکن را عهده دار هستیم که نیازمند نقد و نظر جدی برای پردازش به این ماده مهم هستیم چرا که این آئین نامه مهمترین ابزار وزارت بهداشت و یکی از مهمترین ارکان دانشگاه ها که همان اعضای هیات علمی هستند را تحت تاثیر قرار خواهد داد و ضروری است بستر نخبگانی موثر و رو به جلو را در حداقل زمان ممکن طراحی کنیم.
 
وی با اشاره به وجود یک آئین نامه واحد در وزارت علوم که مرجع کلی است گفت: وظیفه ما اعمال نظر در زمینه متمم ها و شیوه نامه های خاص در آئین نامه است که وظیفه این کمیته نیز ماده خاص و نوآورانه است که قرار است ضریب تاثیر اعضای هیأت علمی در جامعه را مورد ارزیابی قرار دهد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز