خبرگزاری کار ایران

با حکم یوسف نوری؛

مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان کردستان منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۰۷۲۳

وزیر آموزش و پرورش در حکمی «هاشم ناظمی جلال» را به سمت «مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان» منصوب کرد.

به گزارش ایلنا از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، متن حکم یوسف نوری به شرح زیر است: 

جناب آقای هاشم ناظمی جلال

با توجه به تعهد و مراتب شایستگی جنابعالی، به‌موجب این ابلاغ به‌عنوان «مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان» منصوب می‌شوید. امید است با استعانت از پیشگاه خداوند متعال، پیروی از منویات و مطالبات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و پیگیری سیاست‌های رئیس‌جمهور محترم، رعایت اصول «عدالت محوری، انقلابی‌گری»، «مردم‌داری»، «پاکدستی و فساد ستیزی» و «قانون مداری» دولت مردمی، عنایت به مفاد بیانیه گام دوم انقلاب، سیاست‌های کلی ایجاد تحول در آموزش و پرورش، سند تحول بنیادین و توجه ویژه به موارد زیر موفق و مؤید باشید. 

تکریم و پاسداشت مقام شامخ معلم و تلاش برای ارتقای منزلت اجتماعی و مرجعیت علمی معلمان. 

استفاده از فرصت‌ها و امکانات موجود برای بهبود سطح معیشتی و رفاهی فرهنگیان استان. 

برنامه‌ریزی جهت ارتقای شایستگی‌های حرفه‌ای و تخصصی معلمان و بهبود و اصلاح روش‌های آموزشی مبتنی بر مختصات زیست‌بوم جدید. 

ساماندهی مطلوب نیروی انسانی و استفاده بهینه از منابع ارزشمند انسانی در جهت تحقق اهداف تعلیم و تربیت

اتخاذ تدابیر لازم برای دسترسی کلیه دانش آموزان به آموزش‌های برخوردار از کیفیت با تأکید بر تقویت دوره ابتدایی و حمایت از تربیت اوان کودکی. 

جلب مشارکت و همکاری عوامل سهیم و مؤثر در تعالی تربیت با تأکید بر تقویت نفس و مسئولیت شورای مدرسه، شورای آموزش و پرورش شهرستان و استان، انجمن‌های اولیا و مربیان گروه‌های علمی و آموزشی معلمان و تشکل‌های دانش‌آموزی و جامعه خیرین مدرسه دار و مدرسه یار. 

ارتقای نقش مدرسه به‌عنوان کانون تربیتی محله و برنامه‌ریزی برای آشنایی و انس دانش آموزان با جغرافیا، فرهنگ آداب‌ورسوم، حرف و مشاغل، هنر و هنرمندان، تاریخ و تمدن و مفاخر علمی و فرهنگی منطقه در چارچوب استاد تحولی. 

اصلاح و بهبود نظام مشاوره و هدایت تحصیلی و توجه به توسعه متوازن رشته‌ها و شاخه‌ها با تأکید برآمایش سرزمین، تحولات و نیازهای بازار کار در آینده. 

استقرار نظام پایش و ارزشیابی عملکرد کارکنان در کلیه سطوح و ارائه بازخوردهای مؤثر سازنده و به‌موقع به آن‌ها. 

جوان‌گرایی و ایجاد ثبات در مدیریت و زمینه‌سازی برای حضور فعال و مؤثر نیروهای متعهد، متخصص و انقلابی و مشورت خواهی مطلوب از فرهیختگان، صاحب‌نظران و پیشکسوتان در تصمیم‌گیری‌ها. 

اتخاذ تدابیر لازم برای اجرای دقیق قوانین، مقررات و بخشنامه‌های ابلاغی با تأکید بر مستندسازی اموال و املاک متعلق به آموزش و پرورش، مولدسازی آن‌ها و پیشگیری از فساد در همه انواع آن. 

انتظار دارم گزارش دقیقی از نحوه اجرای موارد فوق تهیه و خردادماه هرسال برای اینجانب ارسال نمایید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز