خبرگزاری کار ایران

در تذکرات اعضای شورا مطرح شد؛

ضرورت تدوین لایحه در راستای تسهیل ازدواج جوانان

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۰۲۷۰

اعضای شورای اسلامی شهر تهران در هفتاد و پنجمین جلسه شورا تذکرات و سوالات خود را مطرح کردند.

به گزارش ایلنا، نرگس معدنی پور رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در هفتاد و پنجمین جلسه شورا با بیان اینکه شستشوی یادمان فردوسی باید با حضور کارشناسان انجام شود، تأکید کرد: حفظ حریم آثار هنری و آثار فاخر شهرداری تهران اقدامی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

ناصر امانی عضو شورای اسلامی شهر تهران نیز از انتشار خبری مبنی بر درخواست ثبت نام افراد برای منازل استیجاری و بر عهده گرفتن مسئولیت این اقدام از سوی شهرداری سخن گفت و افزود: باید ببینیم نقش شهرداری در این موضوع چیست و سوال ما این است که ساز و کار این اقدام چیست و آیا بار مالی برای شهرداری دارد یا خیر؟

وی افزود: این اقدام، کار جدیدی بوده و سابقه نداشته است. مجموعه هایی مثل اتاق تعاون، بهزیستی و شهرداری قرار است اجاره داری کنند که نقض سیاست‌های نظام در واگذاری است و بهتر است توضیحاتی در این خصوص ارائه شود.

محمد آخوندی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به افتتاح مسابقات ورزشی در شهر اظهار کرد: این اقدام قابلیت تقدیر و تشکر دارد و شاهد حضور خوبی از سوی مردم در افتتاحیه این مراسم بودیم و پس از دو سال شیوع کرونا، این برنامه ها می تواند شور و شوق را به مردم بازگرداند.

وی افزود: امیدواریم برنامه های خوبی اجرا شود و مردم نیز بتوانند استفاده کنند. تأکید ما بر این است که خانواده ها به طور ویژه در این برنامه ها مورد توجه قرار بگیرند و تنها محدود به قهرمانان نباشد.

آخوندی با تأکید بر اینکه در چهار سال گذشته به تعمیر و تجهیز امکانات ورزشی توجه نشد، خاطرنشان کرد: مردم با کمبودها در این زمینه روبه رو هستند و تقاضا داریم تمهیداتی اندیشیده شود که مردم به خوبی بتوانند از امکانات استفاده کنند.

حبیب کاشانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران نیز در ادامه این جلسه ضمن تقدیر از شهرداری منطقه ۱۷، گفت: در سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) مراسمی از سوی شهرداری این منطقه برای زوجینی که بیش از ۳۵ سال از ازدواج آنها می گذشت، برگزار شد که قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه معضل مسکن یکی از مشکلات جوانان برای ازدواج است، اظهار کرد: کمیسیون فرهنگی باید طرحی را برای ازدواج جوانان ارائه دهد و شهرداری نیز لایحه ای را تدوین کند که برای جوانان انگیزه ایجاد شود و بتوان دغدغه های آنها را برطرف کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز