خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار تهران:

پیگیری واگذاری اختیاراتی از ادارات کل به دستگاه‌های شهرستانی برای انجام بهتر امور مردم

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۸۱۷۳

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران گفت: در حال برنامه‌ریزی هستیم تا ادارات کل بخشی از اختیارات خود را برای خدمات‌رسانی بهتر به دستگاه‌های شهرستانی واگذار کنند تا رضایتمندی عموم مردم حاصل شود.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ قدرت اله شفیقی در نشست شورای اداری شهرستان قرچک اظهار داشت: شهرستان قرچک با اینکه تازه تأسیس است و امکانات چندانی ندارد، اما در ارزیابی‌های صورت گرفته در حوزه‌های مختلف جزو پنج شهرستان برتر استان است و نمونه بارز این موضوع در اجرای هدفمندی ارز ترجیحی و توزیع و عرضه بسیار دقیق کالاها مشهود بود و این جز با تلاش و همدلی مسئولان و همراهی مردم میسر نشد. 

 

وی خطاب به مدیران ادارات افزود: شورای اداری می‌تواند بخش مهمی از مشکلات را رفع کند، از اینرو جلسات شورای اداری شهرستان را جدی بگیرید، پیگیری مصوبات شورای اداری را در دستورکار قرار دهید تا اثرگذاری داشته باشد. 

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران عنوان کرد: در دبیرخانه شورای اداری استان پیگیر استقرار دستگاه‌های خدمات‌رسان در قرچک هستیم؛ بخشی از دستگاه‌ها مشکلات ساختاری و بودجه‌ای دارند که با رفع آنها، استقرار در شهرستان محقق می‌شود. 

شفیقی سپس گفت: نشست‌های اصلاح الگوی مصرف با حضور رؤسای ادارات خدمات‌رسان برگزار شده، بحث اصلاح الگوی مصرف جدی است؛ در استان تهران برق ۸ الی ۹ دستگاه اجرایی به دلیل عدم تمکین به بخشنامه‌ها قطع شده است.

وی بیان کرد: در حال حاضر جمعیت شهرستان‌ها افزایش پیدا کرده و خدمات‌رسانی در آنها زیاد شده اما ساختار اداری تغییری پیدا نکرده و در استانداری به جد دنبال تکامل این ساختار هستیم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز