خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی(ع):

اجرای توافق‌های وزیران کشور ایران و عراق درباره اربعین پیگیری می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۸۰۱۰

رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی(ع) گفت: برای پیگیری توافق‌های انجام شده میان وزیران کشور ایران و عراق، در نخستین فرصت به عراق سفر خواهیم کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، سید مجید میراحمدی روز دوشنبه در حاشیه نود و یکمین نشست ستاد مرکزی اربعین حسینی(ع) که با حضور وزیر کشور و استانداران در محل وزارت کشور برگزار شد؛ افزود: در نشست امروز تعهدات هر کدام از استان ها برای انجام اقدامات عمرانی و زیرساختی مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: براساس گزارش‌های دریافتی، طرح ها در سه استان کرمانشاه، ایلام و خوزستان پیشرفت خوبی داشته است.

رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی اضافه کرد: تلاش ستاد مرکزی اربعین حسینی(ع) بر سهولت سفر برای زائران عزیز است و با توجه به شرایط آب و هوایی پیش رو، از تمام ظرفیت‌ها برای این امر مهم استفاده خواهد شد.

میراحمدی، راهپیمایی اربعین را اقدام بزرگ فرهنگی در کشور دانست و اظهار کرد: نشستی را با ریاست محترم جمهوری خواهیم داشت که نسبت به این امر، اهتمام بالایی دارند.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور تصریح کرد: با توجه به دیدار اخیر وزرای دو کشور ایران و عراق و توافق های انجام شده برای لغو روادید سفر زمینی به عتبات عالیات، برای پیگیری این توافق ها به عراق سفر خواهیم کرد تا هماهنگی لازم و موثر برای برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم اربعین حسینی(ع) ایجاد شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز