خبرگزاری کار ایران

پرونده سارق با ۵۰ فقره سرقت بسته شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۷۹۸۴

فرمانده انتظامی شرق استان تهران از دستگیری سارق داخل خودرو و موبایل قاپ با ۵۰ فقره سرقت در شهرستان پاکدشت خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار «کیومرث عزیزی» با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو و موبایل قاپی در حوزه کلانتری ۱۳ خاتون آباد، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار عوامل این کلانتری قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی دقیق صحنه‌های وقوع سرقت، تحقیقات میدانی و بررسی دوربین‌های پیرامونی محل‌های وقوع سرقت، سارق که از مجرمین سابقه دار بود شناسایی و با انجام تعقیب و مراقبت‌های شبانه روزی مخفیگاه سارق شناسایی و در یک عملیات پلیسی دستگیر و در بازرسی از منزل وی مقادیر زیادی اموال مسروقه کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: نکته جالب حرفه‌ای بودن وی در انجام گونه‌های مختلف از سرقت بود ولیکن در مواجهه با مدارک و شواهد پلیس به ۵۰ فقره سرقت داخل خودرو، موبایل قاپی و کش رو زنی در سطح شهرستان اعتراف و مال باختگان شناسایی و اموال مکشوفه تحویل شد.

فرمانده انتظامی استان در پایان با اشاره به اینکه سارق مذکور پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد از شهروندان خواست، هرگونه موارد مشکوک را سریعاً از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز