خبرگزاری کار ایران

ملکی خبرداد:

مسمومیت ۶ نفر با مونوکسید کربن در یک نانوایی

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۷۸۸۴

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از مسمومیت شش نفر با مونوکسید کربن در یک نانوایی خبر داد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ٢٣:٣۴ شب گذشته، در پی تماس با سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران، یک مورد حادثه گازگرفتگی در یک واحد نانوایی، در خیابان سئول اعلام شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله یک ایستگاه به محل اعزام شد، ادامه داد: این واحد نانوایی یک زیرزمین حدودا ١٢ متری داشت که یک سوییت تقریبا کامل بود. در این محل یک آبگرمکن دیواری نیز قرار داده بودند که اصلا مناسب این فضا نبود.این سوییت برای استراحت کارگران اختصاص داده شده بود و شش مرد جوان در محل حضور داشتند.

ملکی گفت: آبگرمکنی که در محل وجود داشت طولانی مدت روشن مانده بود و همین باعث شده بود اکسیژن کاهش پیدا کند و منوکسید کربن منتشر شود.

سخنگوی آتش نشانی تهران گفت: این زیرزمین با یک نردبان فلزی به پایین راه داشت و اصلا شرایط مناسبی برای انتقال افراد وجود نداشت اما این افراد را خارج و به عوامل اورژانس تحویل دادند.

وی افزود: هر شش نفر دچار مسمومیت با مونوکسید کربن شده بودند و مسمومیتشان کمی شدیدتر بود؛ اما همه این افراد به عوامل اورژانس تحویل داده شدند تا تحت درمان قرار گیرند.

 

ملکی در پایان اظهارکرد: برخی تصور می‌کنند که گازگرفتگی فقط مخصوص روزهای سرد سال و فقط مخصوص بخاری است. این تصویر اشتباه است و می بینید که حتی در گرم ترین روز های سال نیز گازگرفتگی اتفاق می افتاد. هر جا که شعله ای وجود دارد، به خصوص در جایی که هوا رد و بدل نمی شود باید مسیر مناسبی برای ورود و خروج هوا اختصاص داده شود در غیر این صورت خطرات ناشی از مونوکسید کربن افراد را تهدید می کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز