خبرگزاری کار ایران

مهلت ثبت نام کاردانی به کارشناسی ناپیوسته تمدید شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۷۶۳۹

ثبت نام و انتخاب رشته مقطع کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۱ تا نهم تیزماه تمدید شد.

به گزارش ایلنا، پیرو اطلاعیه مورخ ۱۴۰۱/۰۳/۲۹ در خصوص ثبت‌نام و انتخاب رشته آزمون مقطع کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۱ و انتشار دفترچه راهنمای مذکور، به اطلاع متقاضیان می‌رساند به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر و مساعدت برای آن دسته از متقاضیانی که تا این تاریخ (۱۴۰۱/۰۴/۰۵) برای ثبت نام و انتخاب رشته اقدام ننموده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده است که متقاضیان بتوانند تا پایان روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۴/۰۹ نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام کنند. 

لذا متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای مربوط و مندرجات این اطلاعیه، به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی: www. sanjesh. org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و انتخاب کدرشته محل‌های مورد علاقه خود در آزمون مذکور اقدام نمایند. 

در ضمن، متقاضیانی که قبلاً ثبت‌نام خود را تکمیل و کد رهگیری ثبت‌نام دریافت نموده‌اند نیز می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده و یا ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی و کدرشته محل‌های انتخابی خود اقدام نمایند. 

شایان ذکر است درصورت وجود اصلاحیه برای دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته این آزمون موضوع در اطلاعیه پرینت کارت شرکت در آزمون اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز