خبرگزاری کار ایران

در راستای برخورداری مددجویان از آب، برق و گاز رایگان صورت گرفت؛

ثبت شماره اشتراک آب، برق و گاز مددجویان در سامانه هوشمند امداد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۷۵۲۱

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد از تداوم ثبت شماره اشتراک مددجویان در سامانه امداد هوشمند به منظور برخورداری از مصوبه آب و برق و گاز رایگان خبر داد.

به گزارش ایلنا، حسین خدرویسی با اشاره به تعامل خوب کمیته امداد و شرکت‌های آب و برق و گاز برای ارسال شماره اشتراک مددجویان گفت: در حال حاضر تمام اطلاعات اشتراک مددجویان به شرکت‌های آب و برق و گاز ارسال شده و همکاری برای ثبت اطلاعات جدید ادامه دارد.

وی با رد محدودیت زمانی برای ثبت شماره اشتراک مددجویان کمیته امداد اظهار کرد: مددجویان کمیته امداد در هر زمانی که محل سکونت آنها تغییر کند یا به هر دلیل هنوز موفق به ارسال اطلاعات اشتراک خود نشده‌اند، می‌توانند اطلاعات اشتراک آب، برق و گاز خود را در سامانه هوشمند امداد ثبت کنند یا به مددکاران مربوطه تحویل دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد تاکید کرد: معافیت از پرداخت هزینه‌های قبض آب و برق و گاز شامل آن دسته از مددجویانی است که از الگوی مصرف طبق مصوبه هیات دولت پیروی کنند و خانواده‌هایی که خارج از الگوی مصرف هستند باید قبوض خود را مثل گذشته پرداخت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز