خبرگزاری کار ایران

دستگیری ۲ عامل فروش خودروهای تصادفی به جای نو

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۷۲۲۸

​رییس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری زن و مردی کلاهبردار که با بازسازی خودروهای تصادفی آنها را به عنوان خودروی سالم فروخته بودند، خبرداد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ سید علی شریفی دراین‌باره گفت: خردادماه امسال پرونده‌ای مبنی بر فروش خودرو پژو ۲۰۷ تصادفی به جای خودروی سالم و فاقد رنگ، در اختیار دایره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پایگاه دوم آگاهی این پلیس قرارگرفت و مالباخته که با فروشندگان خودرو از طریق سایت های اینترنتی خرید و فروش کالا آشنا شده بودند، پس از انجام معامله و واریز مبلغ سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال، متوجه تصادفی بودن خودرو شده بود پس از تماس با فروشندگان، دیگر موفق به صحبت با آنها نشده و فهمیده که از وی کلاهبرداری کرده‌اند. 

رییس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران با اشاره به اینکه هویت و مخفیگاه متهمان با استفاده از روش‌های پلیسی مورد شناسایی قرار گرفت، گفت: متهمان پس از دستگیری  در تحقیقات تکمیلی به پنج فقره کلاهبرداری به همین شیوه اعتراف کردند.

براساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران، وی با تاکید بر اینکه خریداران خودرو باید قبل از پرداخت هر گونه وجهی در ابتدا اصالت مدارک و سالم بودن مورد معامله را بررسی کنند، اضافه کرد: کارشناسان ارزش ریالی کلاهبرداری این افراد را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

به گفته شریفی تا کنون هر پنج مالباخته  این افراد مورد شناسایی قرار گرفته و تحقیقات برای کشف جزئیات پرونده و سایر جرایم احتمالی متهمان در دستورکار قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز