خبرگزاری کار ایران

پیام قدردانی فرمانده کل انتظامی کشور از حامیان پلیس در کشف سرقت اخیر

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۵۴۴۲

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پیامی از حمایت های نمایندگان ولی فقیه و ائمه جمعه سراسر کشور، دستگاه ها، مسئولان لشکری و کشوری از انتظامی در کشف سرقت اخیربانک ملی شعبه دانشگاه تهران تقدیر کرد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس؛ در پیام قدردانی سردار "حسین اشتری" از حمایت های خالصانه نمایندگان ولی فقیه و ائمه جمعه سراسر کشور، دستگاه ها، مسئولان لشکری و کشوری که در پی موفقیت پلیس در کشف سرقت صندوق امانات شعبه دانشگاه بانک ملی صورت گرفت، آمده است:

اظهار لطف، حمایت و پشتیبانی نمایندگان محترم ولی فقیه و ائمه محترم جمعه سراسر کشور و بسیاری از دستگاه ها، مسئولان لشکری و کشوری به ویژه مردم قدرشناس در موفقیت اخیر پلیس و کشف سرقت صندوق امانات بانک ملی که با عنایت خداوند متعال و توسل به ساحت مقدس حضرت علی بن موسی الرضا(ع) به انجام رسید باعث دلگرمی و افزایش انگیزه و روحیه خدمتی  خادمانشان در مجموعه انتظامی کشور شد.

قطعا پیام های قدرشناسانه ای که به سوی فرماندهی انتظامی کل کشور جاری شد انرژی و توان مضاعفی را به کارکنان و فرزندان این ملت در مجموعه انتظامی تزریق و تلاش ما برای خدمت رسانی بیشتر به مردم عزیز اسلامی را فزونی خواهد بخشید و باعث خروش همت و اهتمام بیشتر در فرماندهی خواهد شد.

مجموعه انتظامی کشور همواره از حمایت های نمایندگان محترم ولی فقیه و ائمه محترم جمعه سراسر کشور بهره مند بوده و این نگاه قدرشناسانه و حمایت گر به فرزندان ملت در انتظامی را مایه غرور و مباهات خود می داند.

بر خود فرض می دانم در پاسداشت این حمایت و پشتیبانی، تحت هدایت های حکیمانه فرمانده معزز کل قوا حضرت امام خامنه ای عزیز"مدظله العالی" بیش از پیش برای ایفای نقش در انجام وظایف و تأمین نظم و امنیت تلاش و همت گذاریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز