خبرگزاری کار ایران

کدام استان‌ها بارانی هستند؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۵۴۴۱

سازمان هواشناسی کشور از تداوم رگبار و رعد و برق در برخی استان‌ها خبر داد.

به گزارش ایلنا، بر این اساس، امروز سه شنبه (۳۱ خردادماه) در ارتفاعات البرز مرکزی و در شمال و شرق هرمزگان، چهارشنبه (اول تیرماه) در شمال استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل، ارتفاعات البرز مرکزی و ارتفاعات کرمان و پنجشنبه (۲ تیرماه) در شمال استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و برخی نقاط سیستان و بلوچستان در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رشد ابر، گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

روز جمعه (۳ تیرماه) در ارتفاعات البرز مرکزی، برخی نقاط اردبیل و ارتفاعات هرمزگان و شنبه (۴ تیرماه) نیز در شمال استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی این وضعیت پیش بینی می‌شود.

روزهای سه شنبه و چهارشنبه در برخی نقاط استان‌های واقع در شمال غرب، غرب و جنوب غرب پدیده گردوخاک دور از انتظار نیست. در منطقه زابل در سه روز آینده وزش باد شدید و گردوخاک پدیده غالب خواهد بود.

روزهای چهارشنبه و پنجشنبه تنگه هرمز، دریای عمان و دریای خزر پیش‌بینی می‌شود.

آسمان تهران فردا (اول تیرماه) صاف و وزش باد و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد و طی ‌پنجشنبه ( ۲ تیر ماه) قسمتی ابری و وزش باد با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی امروز و فردا (۳۱ خرداد و اول تیر ماه) اهواز با دمای ۵۰ و ۴۸ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۱۱ و ۱۰ درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان‌ کشور هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز