خبرگزاری کار ایران

وزیر آموزش و پرورش:

شیوه‌نامه اجرایی تفاهم‌نامه همکاری با سازمان تبلیغات اسلامی طی ۲ ماه آینده تدوین می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۴۳۲۱

وزیر آموزش و پرورش گفت: بین ما و سازمان تبلیغات اسلامی تعاملات از قبل وجود داشته است، و این تعاملات از امروز شتاب بیشتری می‌گیرد و قرار است شیوه‌نامه تفاهم‌نامه طی ۲ ماه تدوین شود.

به گزارش ایلنا، «یوسف نوری» وزیر آموزش و پرورش در حاشیه مراسم انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با سازمان تبلیغات اسلامی که امروز ۲۸ خردادماه برگزار شد، گفت: سازمان تبلیغات اسلامی اقدامات بدیعی انجام داده است و آموزش و پرورش نیز جزو دستگاه‌هایی است که برای رسیدن به جایگاه مورد نظرش باید همکاری همه نهادها را داشته باشد. 

نوری ادامه داد: مدارس صدرا نیز از آن دست مدارسی است که در احیای رشته‌های معارف اسلامی گام‌های موثری در کشور برداشته است. حضور مدارس صدرا این رشته‌ها را احیا کرده و ما در جهت اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش با سازمان تبلیغات اسلامی همکاری می‌کنیم. 

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: همچنین در حوزه‌های تبلیغ آموزه‌های دینی از این سازمان بهره می‌بریم و اهداف تفاهم‌نامه که از امروز اجرایی می‌شود هم همین بوده است. 

نوری ضمن اشاره به اینکه بین ما و سازمان تبلیغات اسلامی تعاملات از قبل وجود داشته است، بیان کرد: این تعاملات از امروز شتاب بیشتری می‌گیرد و قرار است شیوه‌نامه تفاهم‌نامه طی ۲ ماه تدوین شود و هر سه ماه گزارشی از آن ارائه کنند تا با استفاده از سابقه سازمان تبلیغات اسلامی و همگام با هم در جهت اجرایی‌سازی سند تحول حرکت کنیم. 

او در پایان گفت: سازمان تبلیغات اسلامی کارهای مهمی به ویژه در حوزه کودک و نوجوان انجام داده است که در کنار اقدام مهم اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین از ظرفیت‌های آن در این زمینه نیز استفاده خواهیم کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز