خبرگزاری کار ایران

پرواز زائران ایرانی به مدینه سرعت گرفت/ ۱۹۰۰ زائر امروز وارد مدینه می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۳۲۸۵

امروز با افزایش تعداد پروازها ۱۹۰۰ زائر ایرانی در قالب گروه های زیارتی از ایستگاه‌های پروازی ایران وارد عربستان می شوند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی حج، در چهارمین روز از اعزام زائران ایرانی به مدینه، بیش از ۱۹۰۰ نفر در قالب ۹ پرواز طی امروز وارد شهر پیامبر می‌شوند.

این تعداد از زائران در قالب گروه های زیارتی ساماندهی شده اند. بنابر این گزارش تا پایان امروز در مجموع در حدود ۶۴۰۰ زائر ایرانی وارد عربستان می شوند که به جهت آماده‌سازی تسهیلات خدمت‌رسانی، شماری از این افرد، نیروهای خدمت‌گزار و عوامل حج تمتع هستند.انتقال بیش از ۳۹ هزار نفر از حجاج و دست‌اندرکاران حج از ایستگاه‌های پروازی کشورمان به دو مقصد مدینه منوره و جده تا 12 تیرماه و جابجایی حجاج در بین شهرهای  مدینه، مکه و جده و همچنین نقل و انتقال در مشاعر مقدسه و پس از آن بازگشت به کشور، از جمله بزرگترین عملیات‌‌های حمل و نقل در ایران به شمار می‌رود.
اگرچه مواردی چون تأخیر یا توقف در صدور ویزای زائران موجب خلل در جریان برنامه‌ریزی‌های منسجم عملیات حج می‌شوند، اما با تمهیدات پیشین و تجارب به دست آمده در سنوات گذشته و تصمیم‌سازی در صحنه، این عملیات تاکنون به نحو مطلوب و رضایت‌بخش پیش رفته است.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز