خبرگزاری کار ایران

لزوم توجه ویژه شورای شهر تهران به معیشت آتش نشانان

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۲۹۶۲

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران بر لزوم توجه ویژه شورای شهر تهران به موضوع معیشت و حل مشکلات نیروهای این سازمان تأکید کرد.

به گزارش ایلنا، قدرت‌الله محمدی در هفتادمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تشریح نحوه عملکرد سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران در حادثه متروپل آبادان گفت:‌ ما با توجه به گردوغبار موجود در شهر در آن هنگام از راه زمینی وارد آبادان شدیم و در سریع‌ترین زمان ممکن به محل حادثه رسیدیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر نگاه به سازمان آتش‌نشانی نگاهی کشوری است و این موضوع نیز به چند دلیل رخ داده است، ادامه داد: در اختیار داشتن تجهیزات و امکاناتی که سازمان آتش‌نشانی تهران دارد، هیچ استان دیگری این تجهیزات را در اختیار ندارد. از سویی دیگر تجاربی که با توجه به آموزش‌ها و روی دادن اتفاقات مختلف در تهران به دست آمده، لذا همگی این موارد ایجاب می‌کند سازمان آتش‌نشانی تهران را کشوری ببینیم.

سرپرست سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با بیان اینه پس از بازگشت از مأموریت حادثه متروپل آبادان مشکلاتی که ابعاد مختلف این حادثه داشت احصا شد، گفت: برای نمونه در حوزه انتقال تجهیزات در بحران‌ها بررسی شد که چگونه باید عمل کنیم و حتی از چه هواپیمایی برای انتقال این تجهیزات بهره بگیریم. خوشبختانه در محل وقوع این حادثه نیز همکاران آتش‌نشانی تهران به خوبی پذیرفته شده بودند به شکلی که همه مسئولیت‌ها را به ما می‌سپردند.

محمدی همچنین خطاب به اعضای شورای شهر تهران تاکید کرد: نیاز است که به موضوع معیشت و مشکلات همکاران‌مان در سازمان آتش‌نشانی توجه ویژه‌ای داشته باشیم. اگر هر روز پذیرای یکی از اعضای شورا در سازمان آتش نشانی باشیم باز هم کم است. بچه‌های آتش‌نشانی مشکل دارند و باید نگاه ویژه‌ای به معیشت آن‌ها صورت بگیرد.

وی ادامه داد: درخواست می‌کنم کمک کنید که این فرایند سرعت بیشتری بگیرد و در بخش مسکن نیروها نیز مشکل به سرعت حل شود و در مجموع شورا عنایت ویژه‌ای به همکاران ما در سازمان آتش‌نشانی داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز