خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت خبر داد:

پوشش ۱۰۰ درصدی کاشت حلزون شنوایی

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۲۷۶۲

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت از پوشش ۱۰۰ درصدی کاشت حلزون شنوایی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهدی ناصحی، مدیرعامل سازمان بیمه سلامت در همایش  پرستاری جامعه‌نگر که امروز ۲۴ خردادماه در هتل قلب تهران برگزار شد با بیان اینکه در حال حاضر  ۴۶ میلیون نفر به علاوه بر پنج میلیون بیمه شده رایگان تخت پوشش بیمه سلامت هستند، گفت: پوشش بیمه‌ای در بخش بستری برای سه دهک اول تا ۹۵ درصد و در بخش سرپایی ۸٠ درصد است.

وی تاکید کرد: خدمات مختلفی مانند خدمات مراقبت در منزل باید تحت پوشش بیمه قرار بگیرند و بیمه سلامت در این خصوص پیش قدم شده است.

وی با بیان اینکه بیمه سلامت رتبه اول را در زمینه تعداد جمعیت تحت پوشش در منطقه دارد، گفت: پنج هزار میلیارد تومان را در جهت تامین منابع بیمه‌ای بیماران صعب العلاج درخواست داده‌ایم که در هیئت دولت تصویب شود و مراحل پایانی آن در حال انجام است.

  ناصحی در ادامه با بیان اینکه خدمات پرستاری در منزل برای بیماران خاص و صعب‌العلاج با تعرفه خصوصی محاسبه می‌شود، گفت: بیمه سلامت ۷۰ از درصد از خدمات مراقبت در منزل را تحت پوشش بیمه سلامت قرار می‌‌دهد.

وی در ادامه با بیان اینکه تمامی داروهای دیابت را تحت پوشش قرار داده‌ایم، گفت: امیدواریم دیگربیماران دیابتی مشکلی نداشته باشند. بسیاری از داروهای پارکینسون نیز تحت پوشش بیمه قرار گرفته‌اند.

وی همچنین با اشاره با هزینه‌های سنگین کاشت حلزون شنوایی نیز گفت: این موضوع نیز تحت پوشش ۱۰۰ درصدی بیمه سلامت قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز