خبرگزاری کار ایران

رییس فدراسیون ورزش دانش آموزی مطرح کرد:

لزوم شناسائی و پرورش استعدادهای ورزشی

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۲۶۵۲

رییس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی گفت: در دوره پسا کرونا فدراسیون با برنامه ریزی و هماهنگی با سایر استان‌ها و انجمن‌های ورزشی تحت پوشش با حمایت معاونت تربیت بدنی و سلامت، زمینه برگزاری مسابقات و رویدادهای مورد انتظار جامعه هدف را فراهم کرده است.

به گزارش ایلنا، «حسین بابویی» رییس فدراسیون ورزش دانش آموزی در جریان سفر به استان البرز با حضور در کرج از امکانات و تجهیزات ایجاد شده در این شهرجهت میزبانی مسابقات ورزش دانش آموزی بازدید و با مسئولین اداره کل آموزش وپرورش استان پیرامون مسابقات شنا و ووشو دیدار و گفت‌وگو کرد. 

در ابتدای این دیدار مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز گفت: بحمد الله کرج با دارابودن کادر مجرب وفنی در تمامی حوزه‌ها ازجمله تربیت بدنی و ورزش و همچنین اماکن ورزشی مورد نیاز آماده میزبانی شایسته از دانش آموزان شرکت کننده در رویداد کشوری و ملی خواهد بود. 

علی حجر گشت، مدیر کل آموزش وپرورش استان البرز تصریح کرد: به فضل الهی و تلاش همکاران خوبمان در معاونت تربیت بدنی و سلامت و هیئت ورزش دانش آموزی البرز، ظرفیت خوبی را برای میزبانی رویدادهای فرهنگی ورزشی دانش آموزان شاهد هستیم. 

وی افزود: البرز تلاش می‌کند با حمایت مدیران محترم زیر ساخت‌های ورزش دانش آموزی را برای شناسائی و پرورش استعدادهای ورزشی و توسعه ورزش مدارس را ایجاد و بیش از پیش تقویت کند. 

رییس فدراسیون ورزش دانش آموزی نیز ضمن تقدیر از حمایت‌ها و همکاری‌های اداره کل آموزش وپرورش البرز تاکید کرد: ورزش دانش آموزی از اهمیت بالائی در تمامی جوامع برخوردار است. 

او با اشاره به کرونا خاطرنشان کرد: در دوره پسا کرونا، فدراسیون با برنامه ریزی و هماهنگی با سایر استان‌ها و انجمن‌های ورزشی تحت پوشش با حمایت معاونت تربیت بدنی وسلامت، زمینه برگزاری مسابقات و رویدادهای مورد انتظار جامعه هدف را فراهم کرده است. 

بابوئی گفت: قطعا با حمایت مدیران کل آموزش وپرورش استان‌های میزبان و مسئولین ارشد استانی به فضل خدا، قطعا شاهد برگزاری مسابقات مطلوب کشوری در بخش دختران وپسران این آینده سازان کشورمان خواهیم بود. 

در ادامه از سالن ورزشی، رستوران و محل اسکان واقع در دانشگاه هنر (میزبان مسابقات ووشو) و استخر بین المللی خوارزمی (میزبان مسابقات شنا) بازدید کامل به عمل آمد. 

شایان ذکر است؛ در این دیدار صمیمی وبازدید میدانی، حسین محمدی سرپرست خزانه داری فدراسیون، زاهد محمدی کارشناس مسئول مسابقات فدراسیون، محمد علی یزدی مدیر روابط عمومی واطلاع‌رسانی فذراسیون، سید مسلم رئیسی معاون تربیت بدنی وسلامت استان، مهدی مهین خاکی رئیس اداره تربیت بدنی وفعالیتهای ورزشی حضور داشتند و در خصوص تفاهم نامه پیشنهادی و بنود فنی و مالی آن تبادل نظر کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز