خبرگزاری کار ایران

احتمال ریزش ساختمان در کرج/ اسکان و تخلیه ساکنین توسط هلال احمر

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۱۶۶۷

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان البرز از اعزام ۷ تیم اسکان اضطراری امدادو نجات جمعیت هلال احمر شهرستان کرج به محل ساختمان در معرض ریزش جهت اسکان اضطراری و پشتیبانی و امدادرسانی در حادثه احتمالی خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان البرز، طی اعلام مدیریت بحران فرمانداری کرج در ساعت ۱۸:۴۰ شنبه مورخ  ۱۴۰۱/۰۳/۲۱ به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات امدادو نجات استان مبنی بر احتمال ‌ریزش ساختمانی در حسن آباد عظیمیه؛ یک تیم فرماندهی عملیات ، تیم کوهستان جمعیت هلال احمر شهرستان کرج به‌عنوان تیم پیشرو و پنج تیم اسکان اضطراری جهت اسکان اضطراری ساکنین به‌منظور پیشگیری از حادثه احتمالی به این محل اعزام شدند.

 
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز بیان داشت:در حال حاضر تیم هایی از اورژانس،آتش نشانی و نیروی انتظامی،شورای شهر،شهرداری در کنار جمعیت هلال احمر در محل حضور دارند.
 
محمدباقر خلفی طی حضور در محل اظهار کرد: جهت پشتیبانی و اسکان اضطراری ساکنین یک تیم فرماندهی ، ۵ تیم اسکان اضطراری و یک تیم کوهستان در منطقه حضور دارند تا در صورت بروز حادثه در اولین فرصت و کوتاه ترین زمان ممکن اقدامات لازم را جهت اسکان و ارائه کمکهای اولیه ارائه نمایند.
 
به دستور مدیریت بحران استانداری و مسئولین شهری  با حضور اعضای شورای شهر،شهردار و مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ۲ مدرسه جهت اسکان حداقل ۳۰ خانوار درنظرگرفته شده و شرایط برپایی اردوگاه موقت در این مدارس فراهم شده است و جمعیت هلال احمر اقدام به برپایی چادر و اسکان اضطراری در محل کرده است.
 
گفتنی است: حدود ۳۰ واحد مسکونی در چند مجتمع مجاور یکدیگر در معرض خطر ریزش قرار دارند که علی‌رغم هشدارهای ابلاغی، اکثر ساکنین حاضر به تخلیه ساختمان و ترک محل نیستند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز