خبرگزاری کار ایران

بهادری جهرمی در جمع خبرنگاران:

آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان در جلسه هیأت دولت تصویب شد/ تغییر ساعات کاری ادارات کل کشور از ۲۱ خرداد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۰۵۹۹

سخنگوی دولت از تصویب آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان در جلسه امروز هیأت وزیران خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در پایان جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران، گفت: آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان امروز در جلسه هیأت دولت مطرح شد، با توجه به جایگاه معلمان و شأن معلمی و توجه دولت به لزوم حفظ ارتفا و اهمیت جامعه فرهنگیان، موضوع نیازمند رسیدگی و بررسی مناسبی بود که آیین‌نامه منطبق بر قانون شود.

وی افزود: در این خصوص به تفصیل در جلسه دولت بحث شد و کلیات این آیین‌نامه به تصویب رسید تا وزارت آموزش و پرورش در راستای اجرای این قانون حرکت کند.

وی افزود: مصوبه دیگری که امروز در هیات وزیران به تصویب رسید و آثار آن هم مهم است، بحث اصلاح ساعات کاری اداری به منظور مدیریت مصرف برق در ایام گرم تابستان است. هم پیشنهادی را استانداری تهران در این زمینه ارائه کرده بود و هم پیشنهادی را وزارت نیرو در این زمینه ارائه کرده بود. پیش از این هم ما مصوبه‌ای داشتیم که برخی از اختیارات به استانداران برای مدیریت ساعات کاری در جهت اصلا وضعیت مصرف برق به ویژه در محیط‌های اداری اعطا شده بود.

سخنگوی دولت در ادامه تصریح کرد: امروز یک مصوبه عمومی برای کل کشور بنا به پیشنهاد وزارت نیرو به تصویب رسید که ساعات اداری از تاریخ ۲۱ خرداد ماه تا تاریخ سوم شهریور ماه از ساعت ۷ صبح تا ۱۳:۳۰ در تمام ادارات کشور باشد. طبیعتا بخشی از ساعت کاری که به واسطه این تغییر ساعت کاهش پیدا می‌کند، از سوی مقامات مربوطه در خلال سایر ساعات هفته باید جبران صورت گیرد تا خللی در ارائه خدمات اداری پیش نیاید.

خبر در حال تکمیل می باشد...
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز