خبرگزاری کار ایران

مدیرکل مدیریت بحران خراسان جنوبی در گفت‌وگو با ایلنا:

برخی اجساد هموطنان قابل شناسایی نیست

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۰۴۱۵

مدیرکل مدیریت بحران استان خراسان جنوبی جزییات حادثه خروج قطار مسافربری از ریل در محور طبس_یزد را اعلام کرد.

سید ابوالحسم میرجلیلی، مدیرکل مدیریت بحران استان خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره علت وقوع حادثه خروج قطار مسافربری از ریل در استان خراسان جنوبی گفت: علت این حادثه در دست بررسی است و پس از مشخص شدن قطعا اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: بلافاصله بعد از وقوع حادثه با دستور استاندار، تمام دستگاه‌های امدادی و بحران به محل حادثه اعزام شده‌اند.

مدیرکل مدیریت بحران استان خراسان جنوبی گفت: تاکنون ۱۷ دستگاه آمبولانس، دو دستگاه اتوبوس آمبولانس و سه بالگرد امدادی از یزد، خراسان رضوی و خراسان جنوبی به محل حادثه اعزام شده‌اند.

میرجلیلی خاطرنشان کرد: تا این لحظه ۲۵ مصدوم حادثه با ۷ دستگاه آمبولانس به بیمارستان شهر طبس اعزام شده‌اند و تعداد جراح و ارتوپد از مرکز استان تامین شده است تا امدادرسانی و خدمات‌رسانی به این مصدومان با سرعت انجام شود.

وی ادامه داد: با توجه به شدت جراحت حادثه و اینکه برخی از اجساد هموطنان متاسفانه قابل شناسایی نیست و قطع دست و پا داشته‌ایم تا این لحظه آماری که مدیریت بحران استان تایید می‌کند، تعداد ۷ کشته است که البته این آمار ممکن است افزایش پیدا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز