خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت خبر داد:

دو نرخی شدن حج در سال آینده

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۹۹۲۴

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت از دو نرخی شدن حج در سال آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالفتاح نواب، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت درباره آموزش به حجاج گفت: دلی که برای زیارت مشتاق است و ۱۵ سال انتظار کشیده است سعی می‌کند خودش را آماده حج کند ضمن اینکه بعثه مقام معظم رهبری برای تمام کاروان‌ها کلاس‌های آموزشی در سال ۹۹ برگزار کرده است.

وی ادامه داد: این افرادی که امسال اعزام می‌شوند در سال ۹۹ هزینه‌هایشان را پرداخت کرده‌اند بنابراین برنامه‌های آموزشی‌شان یا به صورت برخط یا به صورت حضوری در همان سال ۹۹ برگزار شده است و این افراد آمادگی دارند.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت خاطرنشان کرد: همچنین جلسات آموزشی امسال نیز بعد از اینکه امسال کاروان‌ها تشکیل شد دوباره برای آن‌ها برگزار شده است و در برخی از استان‌ها تمام شده است و برخی نیز ۶۰ تا ۷۰  درصد کلاس‌هایشان برگزار شده است.

او خاطرنشان کرد: همه این افراد از کسانی هستند که در سال ۹۹ ثبت‌نام کرده‌اند در سال ۹۹، افراد ۸۰ درصد به عنوان قسط اول پرداخت کرده‌اند و بعد از تعیین هتل و سایر موارد مابقی هزینه قرار بود مابقی را در قسط دوم پرداخت کنند. برخی از افراد این قسط دوم را نیز پرداخت کرده‌ بودند و عده کمی هم پرداخت نکرده بودند. همان موقع ارز برای این افراد خریداری شد.

وی ادامه داد: بخشی از این افراد برای سال آینده می‌مانند و در سال آینده اگر ۸۵ هزار نفر ظرفیت به ما بدهند این افرادی که باقی مانده‌اند نیز مشرف می‌شوند و براین اساس حج دو نرخی خواهد شد. افراد جدید هم اعزام خواهند شد و قطعا قیمت خرید ارز نیز متفاوت خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز