خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

کشف بیش از ۲هزار عدد لنت تقلبی و غیر مجاز خودرو/اجرای گشت‌های مشترک با تعزیرات و اتاق اصناف

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۹۲۵۷

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت از شناسایی و پلمب یک کارگاه غیرمجاز تولیدی لنت‌های تقلبی در حوالی خیابان «مشیریه» خبر داد.

سرهنگ «نادر مرادی» در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در پاسخ به این سوال که آیا پلیس امکان با گشت‌های تعزیرات گشت‌های مشترک برگزار می‌کند، گفت: پلیس نظارت بر امکان عمومی با تعزیرات، اتاق اصناف، فرمانداری و بهداشت گشت‌های مشترک از واحدهای صنفی داشته ایم.

وی ادامه داد: در دو ماه گذشته بیش از ۱۵۰ مورد پلمب در راستای گشتهایی که داشته‌ایم صورت گرفته است.

وی همچنین درباره لنت‌های تقلبی خودروهای سواری و ماشین‌های سنگین در یک کارگاه غیرمجاز گفت: برابر اعلام گزارشی مبنی بر تهیه و توزیع لنت‌های تقلبی خودروهای سواری و ماشین‌های سنگین در یک کارگاه تولیدی غیرمجاز، بلافاصله مراتب در دستور کار تیمی از ماموران نظارت بر اماکن عمومی پایتخت قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس پس از انجام تحقیقات میدانی و تایید صحت وسقم گزارش دریافتی با هماهنگی مقام قضائی ماموران به آدرس اعلامی اعزام شدند، تصریح کرد: در بازرسی از این محل تعداد ۲هزار و ۲۸۴ عدد لنت خودرو با لیبل و پلمب‌های تقلبی کشف کردند. در بازجویی‌های اولیه متصدی این واحد صنفی به بزه ارتکابی اعتراف و هدفش از این اقدام مجرمانه را سودآوری و کسب درآمد فراوان در شرایط موجود حاکم بر جامعه ذکر کرد.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت با بیان اینکه متهم با تهیه و خرید چندین دستگاه لیبل زن و مواد اولیه تقلبی، لنت‌های تقلبی تولید و در قالب برندهای معروف روانه بازار می‌کرد، خاطرنشان کرد: در این رابطه ۲ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

سرهنگ مرادی خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای تقلبی کشف شده را بیش از ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران، در پایان با تأکید بر عزم همگانی پلیس در مبارزه با کارگاه‌ها و واحد‌های تولیدی غیر مجاز و همچنین واحدهای صنفی متخلف خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند گزارش‌های خود را در این خصوص از طریق سامانه ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز