خبرگزاری کار ایران

آماده باش پلیس پایتخت در مراسم سالگرد ارتحال امام راحل (ره)

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۹۰۱۷

جانشین رییس پلیس پایتخت از آماده باش پلیس پایتخت در مراسم سالگرد ارتحال امام راحل (ره) خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار «حمید هداوند» در قرارگاه انتظامی، ترافیکی و امنیتی روح الله با اشاره به اینکه این قرارگاه به منظور تامین امنیت و تسریع در مسائل ترافیکی مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) از روز‌ها قبل کار خود را شروع کرده است، بیان داشت: مشتاقان و عاشقان امام راحل از ۱۰ استان کشور برای حضور در این مراسم، حضور پیدا خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه همه تمهیدات و ملاحظات انتظامی و ترافیکی لازم برای برگزاری هر چه با شکوه‌تر این مراسم اندیشیده شده است، افزود: تیم‌های عملیاتی و تجسس پلیس پایتخت به صورت محسوس و نامحسوس در این مراسم فعال خواهند بود.

جانشین رئیس پلیس پایتخت با اشاره به برپایی ۸۵ ایستگاه ایست و بازرسی شبانه روزی در تهران، بیان داشت: ضمن تامین همه جانبه امنیت و آرامش مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام، گشت‌های محسوس و نامحسوس کلانتری‌ها در پایتخت فعال خواهند بود.

سردار هداوند با اشاره به اینکه در این قرارگاه از ظرفیت فرماندهی‌های انتظامی غرب و شرق تهران نیز بهره جسته ایم، خاطر نشان کرد: با همکاری شهرداری تهران ۱۷ پارکینگ برای اتوبوس‌ها در نظر گرفته شده است و در تمام ورودی‌ها برای راهنمایی بهتر شرکت کنندگان در این مراسم بنر‌هایی نصب شده است.

سردار هداوند با اشاره به اینکه در این مراسم بیش از ۲۰ هزار نیروی انتظامی و ترافیکی پیش بینی شده است، گفت: مردم گرانقدر ما برای همیشه قدردان امام و مقتدای خود خواهند بود و یاد و نام امام خمینی (ره) در دل‌های آنان ماندگار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز