خبرگزاری کار ایران

فراجا فرارسیدن سالروز ارتحال امام(ره) را تسلیت گفت

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۸۷۵۶

فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پیامی سالروز ارتحال جان‌سوز بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (رحمةالله‌علیه) را تسلیت گفت و سالروز قیام ۱۵ خرداد را گرامیداشت.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، در پیام فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران به مناسبت سالروز ارتحال جان‌گداز معمار کبیر انقلاب (رضوان‌الله تعالی علیه) و گرامی داشت سالروز قیام ۱۵ خرداد آمده است: سی و سه سال است که غم فقدان معمار کبیر انقلاب اسلامی همچنان بر دل‌هایمان سنگینی می‌کند اما آنچه پایدار است اندیشه‌های نو و آینده‌نگری عمیق ایشان است که پس از گذشت سال‌ها از پروازش به ملکوت اعلی هم اکنون شاهد ظهور و بروز دوراندیشی‌هایشان در سطح جهانی هستیم. ملت شریف ایران اسلامی در فراغ محبوب خود و رهبر حکیم و فرزانه صاحب ماتم و عزا شد این در حالی است که در سوگ جان‌گداز معمار کبیر انقلاب اسلامی، زعامت و رهبری امام خامنه‌ای «مدظله‌العالی» درد و آلام مردم را تسکین بخشید. 

در این پیام تصریح شده است: رهبری که قیام ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ علیه استبداد و خفقان را رقم زد و حاصل دوراندیشی ایشان منجر به شکل‌گیری انقلاب و در نهایت حکومت جمهوری اسلامی شد. 

فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران افزود: هر گامی که ملت رشید و شریف ایران اسلامی برمی‌دارد بیش‌ازپیش به وسعت افق فکری و آرمان‌های بلند و تمدن‌ساز بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی پی می‌برد. در این برهه از زمان که در گوشه‌وکنار دنیا مسلمانان مورد هجوم ستمگران و مستکبران قرار دارند منظومه فکری امام خمینی (ره) در ایجاد وحدت و وفاق جوامع و ملت‌های مسلمان دنیا علیه ظلم و جور و راهبردهای حکیمانه‌اش در نقشه راه، کاملاً مشهود و نمایان است. 

«مرور اتفاقات و حوادث خرداد سال ۱۳۴۲ در تاریخ انقلاب اسلامی در واقع مروری بر ریشه و خاستگاه انقلاب مردم ایران و شاخصه‌های مورد تأکید معمار کبیر انقلاب در عرصه مبارزات علیه رژیم ستم‌شاهی و هر نوع حکومت ظلم و جور است.» 

فراجا در پیام خود افزود: بصیرت، هوشیاری، دوراندیشی و تدابیر حکیمانه امامین انقلاب نسبت به حوادث و رخدادهای روزگار و کاربست وصایای امام راحل و منویات و تدابیر فرماندهی معزز کل قوا در دکترین‌ها، راهبردها و برنامه‌ها منجر به موفقیت‌ها و شکست دشمنان نظام شده و ان‌شاءالله تا ظهور منجی عالم بشریت حضرت ولی‌عصر (عج) این مسیر ادامه خواهد داشت. 

«امروز عزت، شرف، اقتدار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، توسعه امنیت پایدار ملی و منطقه‌ای حاصل از مجاهدت‌های جان‌برکفان و ایثارگران نیروهای مسلح است که باغیرت و دلاورمردانه در مکتب امام راحل قد برافراشته‌اند و از ارزش‌های این نظام مقدس و آرمان‌های والای امام عزیز پاسداری می‌کنند.» 

در این اطلاعیه آمده ست: فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با تسلیت سالروز رحلت جان‌گداز حضرت امام خمینی (ره) به محضر فرمانده معظم کل قوا، ملت شریف ایران اسلامی و همه ملت‌های مسلمان دنیا و همچنین گرامی داشت سالروز قیام ۱۵ خرداد و ارج نهادن به مقام شامخ شهدا به‌ویژه شهدای این قیام، در میثاقی دوباره با آرمان‌های بلند و حکیمانه این رهبر فرزانه، همچنان به تلاش خود در راستای سربلندی کشور عزیزمان بر تارک گیتی و نابودی دشمنان اسلام ادامه داده و پاسداری از ارزش‌های انقلاب را وظیفه خود می‌داند و در این راه تحت زعامت رهبر معظم انقلاب از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز