خبرگزاری کار ایران

عضو شورا خواستار انتشار لیست ۱۲۹ ساختمان بسیار پرخطر تهران شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۶۷۵۸

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورا با اشاره به حادثه آبادان طی تذکری خواستار اولویت دادن شهرداری به ۱۲۹ ساختمان پر خطر در سطح شهر تهران شد.

به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، مهدی عباسی رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورا در جریان شصت و ششمین جلسه شورا ضمن تسلیت حادثه تلخ آبادان، با اشاره به وجود 129 ساختمان بسیار پر خطر در سطح شهر تهران، متذکر شد: خواهشمندم که این 129 ساختمان را بر اساس اهمیت و حضور شهروندان در آن ساختمان ها، در اولویت کار خود قرار دهید. 

 
رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورا در ادامه خواهان اولویت دادن به گودهای رها شده در سطح شهر تهران شد.
عباسی در همین راستا خواستار انتشار لیست 129 ساختمان بسیار پرخطر تهران شد و گفت: این از حقوق اولیه شهروندان تهران است که اگر مالکی انگیزه ایمن سازی ساختمان خود را ندارند، نسبت به بی تفاوتی او واکنش نشان دهند.
 
مهدی چمران نیز در ادامه سخنان عباسی اظهار داشت: این 129 ساختمان یکی از مسائلی است که باید در کارگروه مشترک شهرداری با قوه قضاییه، نیروی انتظامی و وزارت کار و رفاه اجتماعی مطرح شود چراکه شهرداری یا آتش‌نشانی به تنهایی توان رسیدگی به این موضوع را ندارند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز