خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

پاسخ مسئولان دانشگاه پیام‌نور به اعتراض دانشجویان/ برگزاری حضوری امتحانات از ابتدای ترم اطلاع‌رسانی شده بود

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۶۴۰۰

سرپرست و معاونت آموزشی دانشگاه پیام نور به تجمع تعدادی از دانشجویان در اعتراض به عدم اطلاع‌رسانی دانشگاه در مورد حضوری شدن امتحانات پایان ترم واکنش نشان دادند.

"ابراهیم تقی‌زاده" سرپرست دانشگاه پیام نور در واکنش به تجمع صبح امروز تعدادی از دانشجویان این دانشگاه  در اعتراض به برگزاری حضوری امتحانات پایان ترم به خبرنگار ایلنا گفت: حضوری شدن امتحان از ابتدای ترم و زمان انتخاب واحد به دانشجویان اعلام و در سایت دانشگاه هم منتشر شده بود.

او گفت: همچنین معاونت آموزشی از روز اول طی اطلاعیه‌هایی این موضوع را اعلام کرد، حتی قبل از انتخاب واحد دانشجویان شرایط به آن‌ها گفته شد و اگر دانشجویی ادعا می‌کند اطلاع نداشته، ممکن است خودش به سایت دانشگاه مراجعه نکرده باشد. ما نمی‌توانیم با تک تک دانشجویان تماس بگیریم. پورتال دانشگاه و روابط عمومی این مسئله را اطلاع‌رسانی کرده بودند. 

"علیرضا دل‌افکار" معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور نیز در رابطه با همین موضوع به خبرنگار ایلنا توضیح داد: ما زمانی که اطلاعیه انتخاب واحد را منتشر کردیم به همه دانشجوها اطلاع دادیم که در نیمسال دوم ۱۴۰۰-۱۴۰۱ کلاس‌ها برای مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به صورت مجازی و دکتری به صورت حضوری است، اما آزمون‌های همه مقاطع تحصیلی به صورت حضوری برگزار خواهد شد. 

او تاکید کرد: در سامانه کلاس‌های lms هم همه استان‌ها در صفحه اول با تیتر بزرگ نوشته بودند که آزمون‌های پایان سال این نیمسال تحصیلی به صورت حضوری برگزار خواهد شد. 

علیرضا دل‌افکار گفت:‌ اگر دانشجویی بگوید اطلاع نداشتم از نظر ما منطقی نیست به این دلیل که به اندازه کافی این موضوع را به اطلاع دانشجویان رسانده‌ایم. 

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور در مورد دانشجویانی که نمی‌توانند در ایام امتحانات در محل آزمون مستقر شوند، توضیح داد: ما یک قانونی داریم تحت عنوان تدبیر محل آزمون که تا ۲۷ اردیبهشت سامانه‌اش باز بود و دانشجویان مجاز بودند به سامانه گلستان مراجعه کنند و تغییر محل آزمون را انتخاب کنند و حدود ۴۰ هزار نفر از دانشجویان ما این کار را کردند و ما هم با همه این درخواست‌ها موافقت کردیم. 

او در خصوص اینکه آیا در مورد این مسئله اطلاع‌رسانی صورت گرفته بود یا خیر؟ گفت: بله، این موارد در اطلاعیه بوده است.ما هیچ تصمیمی را بدون اطلاع‌رسانی انجام نمی‌دهیم و در همه واحدهای استانی اقدامات انجام شده است ضمن اینکه روابط عمومی دانشگاه با توجه به شماره تلفنی که از دانشجویان دارد برای آن‌ها پیامک هم ارسال می‌کند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز