خبرگزاری کار ایران

لزوم ارتقاء آمادگی ‌عملیاتی مرزبانان/ لزوم تدوین سناریوهای مختلف در مقر و یگان‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۶۰۹۷

فرمانده نیروی مرزبانی فراجا با بیان اینکه باید آمادگی عملیاتی و رزمی صد در صدی باشد، گفت: در تک تک مقرها و یگان‌ها باید سناریوهای مختلف را طراحی و تمرین کنیم.

به گزارش ایلنا سردار احمدعلی گودرزی در بازدید از یگان‌های مرزی هنگ تایباد ضمن عرض خداقوت و خسته نباشید به مرزبانان، گفت: در بازدید امروز پویایی، نشاط و شادابی و سرزنده بودن و آماده به رزم بودن همرزمانمان را شاهد بودیم.

وی با بیان اینکه هنگ مرزی تایباد یک هنگ مهم، حساس و راهبردی است، افزود: باید آمادگی عملیاتی  و رزمی صد در صدی باشد چرا که مرز حساس و از حساسیت‌های خاص برخوردار است، از این رو باید مرزبانان تاکتیک متناسب با شرایط رزم را داشته باشند. 

فرمانده نیروی مرزبانی فراجا با تاکید بر مقوله آموزش در مرزبانی، تاکید کرد: آموزش را باید تقویت و نظارت‌ها را بیشتر کنیم، در تک تک مقرها و یگان‌ها باید سناریوهای مختلف را طراحی و تمرین کنیم. 

سردار گودرزی بر آمادگی عملیاتی تاکید و ادامه داد: رفتار با پناهجویان باید متناسب باشد، سیستم های هوشمند، تجهیزات و... باید برای هرگونه عملیات مرزی آماده به کار باشد. 

بر اساس گزارش سایت پلیس، وی اظهار کرد: حضورها و بازدیدها باید موثر باشد و حفظ روحیه کارکنان در باید در اولویت قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز